Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف در واکنش به برخی انتقادات پیرامون تشییع عمومی مرحوم سردار حسین اسداللهی با تاکید بر اینکه سپاه خود را ملزم به رعایت تمهیدات و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته و می‌داند گفت:سپاه برای تشییع عمومی پیکر سردار حسین اسدالهی برنامه ای نداشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، در پی تشییع پیکر سردار شهید حسین اسدالهی فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و برخی انتقادات و گلایه ها در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع با توجه به  شرایط کنونی و تصمیمات اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مبنی بر پرهیز از تجمعات، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکذیب هرگونه برنامه ریزی سازمانی برای این اتفاق گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را ملزم به رعایت تمهیدات و تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در خصوص پرهیز از تجمعات می‌داند و هیچگونه برنامه ای برای تشییع عمومی پیکر سردار اسداللهی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شریف تاکید کرد: حضور اندک برخی از شهروندان، همرزمان و علاقمندان به آن سردار عالیقدر برای تشییع و تدفین وی به صورت خود جوش صورت پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار اسدالهی تشییع پیکر سپاه سردار شریف تشییع عمومی پیکر سردار برای تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی