Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت‌های عمرانی ساخت و توسعه راه‌های اصلی آذربایجان غربی در راستای تحقق رهنمودها و اهداف مقام معظم رهبری شروع شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی استان در محل احداث پل گدار واقع در محور ارومیه-مهاباد گفت:عملیات ساخت و توسعه راه‌های اصلی در محورها و پروژه‌های آذربایجان غربی در راستای تحقق رهنمودها و اهداف مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌جاری  جهش‌ تولید و نیز سیاست‌های دولت خدمتگزار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ایجاد تحول و بهبود شاخص‌های استان در این حوزه و توان و پتانسیل‌های پیمانکاران بومی خواستار هم‌افزایی و تعامل سازنده با دستگاه‌های متولی شده و لازمه نیل به این اهداف را تلاش و همت همکاران و کار جهادی و انقلابی دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی راه و شهرسازی آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی