Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:برای جلوگیری از هر گونه کم کاری در امر تهیه و فروش اقلام سلامت محور بازرسی‌ها با جدیت اجرا می‌شود .

به گزارش برنا آذربایجان غربی،بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از یک شرکت پخش کننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی با تاکید بر اینکه در بازدید از برخی داروخانه‌های سطح شهر ارومیه، روند مطلوب فراوانی اقلام ضدعفونی از جمله محلول و ژل مشهود بود افزود: با توجه به ممنوعیت خروج الکل تولیدی استان و نیز ظرفیت‌های موجود به لحاظ بهره مندی از محلول‌های ضد عفونی مشکلی در استان وجود ندارد و در مراحل مختلف با توجه به اعلام نیاز داروخانه‌ها توزیع انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهدی با بیان اینکه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جزئیات تهیه و توزیع اقلام ضدعفونی را رصد می‌کند گفت: هماهنگی‌های خوبی در بین دستگاه‌های متولی وجود دارد و این وحدت رویه موجب شده تا مشکل خاصی در خصوص اقلام سلامت محور وجود نداشته باشد.

او  به تولید لباس‌های بیمارستانی و ماسک در استان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به احساس مسئولیتی که گروه‌های مردمی، واحد‌های تولیدی و خیرین در تولید اقلام بهداشتی دارند، این تولیدات باید با نظارت و تایید شبکه بهداشتی تولید و توزیع شود.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توزیع دستکش  افزود: در این بخش هم توزیع خوبی انجام گرفته و مشکل حادی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بازرسی کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت

محمدامین ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: معاونت بهداشت استان توانست ۸۲ درصد جامعه هدف این طرح را تحت پوشش قرار داده و فشار خون و قند خون آنها را پایش کند، این در حالی است که پوشش ۷۰ درصدی در ابتدای اجرای طرح برای استان پیش بینی شده بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از نظر تعداد رتبه دهم کشوری بعد از چند دانشگاه مادر را کسب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال ۱۷ طرح بهداشتی شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت برای ارائه خدمات سطح یک بهداشتی اضافه شد.

ولی زاد افزود: همچنین پارسال ۹ مرکز خدمات جامع سلامت به شبانه روزی ارتقا پیدا کردند.

وی با اشاره به انتخاب نقده از استان آذربایجان‌غربی به عنوان مجری برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری، در ادامه گفت: در این خصوص نیز موفقیت‌های خوبی در این شهرستان حاصل شد.

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۴ مرکز سراج برای رفع مشکلات روان در شهر‌های ارومیه، ماکو، مهاباد و میاندوآب راه‌اندازی شد که شامل مراکز خدمات جامع سلامت روان جامعه‌نگر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: رتبه برتر در رویداد جوانی جمعیت در کشور توسط این دانشگاه پارسال کسب شد و تربیت کنشگران جمعیت برای اولین بار در کشور در معاونت بهداشتی استان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی