Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان «خوب بد جلف» گفت: در ابتدا طرح فیلمنامه «خوب بد جلف ۲» برای سریال نوشته شد، اما به دلیل هزینه‌های بالای تولید سریال آن را کنسل کرده و ساخت فیلم را شروع کردیم. تاریخ انتشار: 03:35 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۵۹۶۶۱۹

پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون ساخت آثار کمدی در سینما گفت: «خوب بد جلف» در نسخه دوم ارتباط چندانی از لحاظ داستانی به نسخه اول نداشته و در برخی موارد ارجاعاتی کوتاه می‌کند، به نظر من نسخه دوم با نام «ارتش سری» نسبت به نسخه اول با کیفیت‌تر و البته سخت‌تر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: من در «خوب بد جلف ۲» کارگردانی را بیشتر در کنار محسن چگینی یاد گرفتم، فکر می‌کنم که این فیلم در اکران عمومی با استقبال تماشاچیانی که در انتظار یک کمدی سالم و غیر مبتذل هستند، روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

کارگردان ارتش سری درباره دلیل سخته نشدن نسخه سریالی «خوب بد جلف ۲» اذعان کرد: در ابتدا طرح فیلمنامه «خوب بد جلف ۲» برای سریال نوشته شد، اما به دلیل هزینه‌های بالای تولید سریال آن را کنسل کرده و ساخت فیلم را شروع کردیم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: نگارش فیلمنامه سریال «خوب بد جلف» نزدیک به یکسال و نیم طول کشید و دور انداختنش برای من و پوریا مهدوی‌زاده نویسنده کار بسیار غم‌انگیز بود، ولی نسخه سینمایی را کاملا خودم نوشتم.

قاسمخانی درباره انتخاب «حامد کمیلی» برای فیلم «خوب بد جلف ۲» اذعان کرد: واقعیت این است که من حامد کمیلی را از «دختر آدم پسر حوا» دوست داشتم، پس از آن فیلم «ایتالیا ایتالیا» را از وی دیدم و از انتخابم کاملا مطمئن شدم، کمیلی نوع خاص و زیرپوستی از کمدی را ارائه می‌دهد که به هیچ وجه قصد خودنمایی ندارد. به نظر من حامد کمیلی در «ارتش سری» درجه یک است.

وی با اشاره به کیفیت بازی «حامد کمیلی» در سینما خاطرنشان کرد: از نظر من حامد کمیلی قابلیت این را دارد که به یکی از سوپراستار‌های بازیگری در سینما تبدیل شود، امیدوارم انتخاب‌های درستی داشته باشد و هر چه سریعتر به درجات بالای سینمایی برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران خوب بد جلف ۲ حامد کمیلی ارتش سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنام بانی اولین آلبومش را کلید زد

بهنام بانی که طی سال‌های اخیر تک‌آهنگ‌های پر مخاطبی را منتشر کرده،‌ حالا قرار است نخستین آلبوم موسیقی خود را با آهنگسازی حامد برادران منتشر کند.

به گزارش ایسنا، نخستین آلبوم موسیقی رسمی بهنام بانی هم‌اکنون به تهیه کنندگی محمدحاتم‌پور در مرحله تولید قرار دارد که به زودی جزییات آن اعلام می‌شود. 

حامد برادران از آهنگسازان، خوانندگان و تنظیم‌کنندگان موسیقی پاپ به زودی علاوه بر تولید اولین آلبوم رسمی بهنام بانی، پروژه‌های متعددی با همراهی تعدادی دیگر از خوانندگان کشور و چند هنرمند خارجی از جمله حمود الخضر (خواننده موسیقی عرب) و مصطفی ججلی (خواننده و آهنگساز اهل کشور ترکیه) را آغاز خواهد کرد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نگاهی به سریال گناه فرشته که به قسمت‌های پایانی نزدیک شده است
  • بهنام بانی اولین آلبومش را کلید زد
  • ارتش اسرائیل خبر داد؛ استقرار نسخه دریایی گنبد آهنین برای اولین بار
  • استقرار نسخه دریایی «گنبد آهنین» برای اولین بار در جنوب اراضی اشغالی
  • مسافرت عید چقدر تمام شد؟
  • نگاهی به سریال گناه فرشته که به قسمت‌های پایانی نزدیک شده است| غرق در گردابِ ابهام و خیال
  • هدف‌گذاری تولید ۲۰۰ میلیون بچه ماهی استخوانی بالای یک گرم در گیلان
  • سوال‌هایی که شما از ترس شنیدن جواب هرگز نمی‌پرسید | مخاطبان این سریال دو دسته شدند؟
  • طرح زندگی با آیه‌ها در سرزمین آفتاب خوش درخشیده است
  • تصاویر باورنکردنی از عمو کاووس سریال نون خ