Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به تاکید رئیس جمهور و بر اساس تصمیمات اتخاذه شده د ر جلسه شورای تأمین شهرستان خرم آباد، همه واحدهای صنفی به‌جز نانوایان، میوه و تره بارفروشان، مرغ فروشان، قصابان، خواروبارفروشان، فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و فروشندگان اقلام بهداشتی می‌بایست تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار، گشت مشترکی با حضور ادارات صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام نکنند، پلمب خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ضمن همراهی با تیم گشت زنی بیان داشت: گشت مشترک بازرسان سازمان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات صبح و بعدازظهر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

صفی خانی تصریح کرد: همه فروشندگان که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها دایر است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته باشند در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: بر خود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل کردن مغازه خود اقدام کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از هم استان‌های گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات تعطیلات رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت شماره تلفن نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری براساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی شروع شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز