Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:01:39 GMT

مادر همسر فرزند رهبر انقلاب درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۵۲۸

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرناپلاس، خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان روزگذشته در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

خانم خاموشی از موسسین مدارس اسلامی نرگس و مادر همسر حجت الاسلام سید میثم خامنه ای بود.

مجموعه مدارس غیرانتفاعی نرگس از اولین مدارس اسلامی ویژه دختران است که در سال ۴۳ از سوی آقای لولاچیان و خانم خاموشی تاسیس شده و تحت پوشش جامعه تعلیمات اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیکر مرحومه خاموشی دیروز به خاک سپرده شد.

علیرضا لولاچیان فرزند حاجیه خانم سیده عزت خاموشی گفت که این مادر شهید مدتها از عارضه ریوی رنج می‌بردند امّا امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفته‌اند.

پیشتر برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که ارتحال ایشان بر اثر ابتلا به کرونا بوده است اما علیرضا لولاچیان فرزند ایشان این موضوع را ناصحیح عنوان و اعلام کرد که فوت بر اثر ایست قلبی بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت مادر همسر فرزند انقلاب کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • سبک زندگی خواندنی و عجیب مه لقا خانم!