Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری با تبریک آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت گفت: طی سال گذشته، ۱۵۰ پروژه در بخش‌های مختلف جنگل، مرتع، حفاظت، کاداستر اراضی ملی و ترویج و مشارکت‌های مردمی در شهرستان‌های ۱۰ به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این تعداد پروژه با تأمین اعتبار از محل منابع ملی و استانی اجرایی گردید خاطرنشان کرد: در سال گذشته اعتبارات منابع طبیعی با رشد دوبرابری، از ۲۵۵ میلیارد ریال در سال ۹۷ به ۵۱۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ افزایش یافت.

محمدی مقدم تصریح کرد: احداث سد‌های خاکی و بند‌های سنگی ملاتی در دشت‌های بحرانی کشاورزی استان همچون دشت شهرکرد، فرادنبه بروجن و خانمیرزا و همچنین ترمیم و مرمت سد‌های خاکی آسیب دیده ناشی از سیل فروردین ماه ۹۸ مانند امیر آباد کوهرنگ، چلیچه فارسان و سد شهدای فلارد لردگان از جمله این پروژه هاست.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری بهار طبیعت سد های خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری