Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:31:09 GMT

کاهش چشمگیر جابجایی بار و مسافر در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۶۷۶

کاهش چشمگیر جابجایی بار و مسافر در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس اداره کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش چشمگیر جابجایی بار و مسافر در استان خبر داد.

رضا عبدی گفت: در سه روز  ابتدایی نوروز ۹۹ تعداد ۱۷۱ فقره بارنامه برای ناوگان کالا استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۹۲ فقره بارنامه ۷۰.۷۶ درصد کاهش در تعداد بارنامه صادره مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این مدت ۵۰۵ مسافر در قالب ۱۵۷ سفر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۲ هزار و ۹۳ مسافر و هزار و ۷۰۲ سفر، ۹۰.۷۷ درصد در تعداد سفر و ۹۵.۸۲ درصد کاهش در تعداد مسافر را شاهد هستیم.

عبدی با بیان اینکه ناوگان و تمام مراکز تابعه معاونت حمل و نقل به صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان در حال رصد هستند، اضافه کرد: در مدت یاد شده ۳۹ مورد بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا و ۶۴ مورد بازدید از شرکت‌های مسافر صورت گرفته است.

رئیس اداره کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو استان انجام می‌شود و این مراکز تاکنون برای ۱۰۳ دستگاه تاییدیه سلامت صادر کرده‌اند.

 وی از شناسایی ۱۲ فقره تخلف ناوگان مسافر در سامانه سپهتن خبر داد و افزود: همچنین در این مدت یک فقره تصادف منجر به فوت با یک نفر فوتی در محور خرم‌آباد- کوهدشت اتفاق افتاده است.

عبدی از مردم استان در عمل به توصیه‌های ستاد کرونا مبنی بر در خانه ماندن و پرهیز از سفر تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ویروس کرونا همه علیه کرونا همه با همه علیه کرونا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل