Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن دارابی روز سهشنبه در گفت و گو با ایرنا تمرکز سیاستگزاری مدیریت ارشد استان را تامین مالی سرمایه در گردش، احیای ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی و نیز حفظ اشتغال اعلام کرد و افزود: در سال ۹۸ احیای ۵۰ واحد راکد هدفگذاری شده بود اما توانستیم ۵۳ واحد تولیدی استان را احیا کنیم.

وی با اعلام اینکه در سال ۹۸ حدود ۱۲۰جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید تشکیل شده است؛ بیان داشت: به زودی پس از هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت در چارچوب اقتصاد مقاومتی از برنامه های اقتصادی استان برای تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی آسیب شناسی برنامه های سال ۹۸ را برای برنامه ریزی دقیق تر در تحقق جهش تولید ضروری دانست و تاکید کرد: امسال با همکاری همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با توان و انرژی بیشتری برای تحقق جهش تولید تلاش می کنیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هزار واحد تولیدی  است که بیش از ۳۰ هزار نفر در آنها مشغول به کار هستند.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه در پاییز سال ۱۳۹۸، ۱۶.۳ درصد بوده و براساس آمار غیررسمی ۱۵۰ هزار بیکار در استان وجود دارد. 

برچسب‌ها جهش تولید کرمانشاه صمت پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید کرمانشاه صمت جهش تولید کرمانشاه صمت جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج افزود: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.
مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.
یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.
وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی
  • ۴۳ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود