Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@04:05:29 GMT

پلمب ۵۰ واحد متخلف در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۳۵۲

پلمب ۵۰ واحد متخلف در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین از لرستان،«جعفر طولابی» افزود:  بر اساس مصوبه‌ ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کووید ۱۹، طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۰ واحد صنفی  که توجهی به این مصوبه نداشتند و چندین بار اخطار گرفته بودند با هماهنگی مراجع قضایی، اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا،  به‌جز فروشگاه‌های مواد غذایی، بهداشتی و درمانی  دیگر اصناف غیرضروری باید تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

فرماندار خرم آباد گفت: این مصوبه به روسای تمامی اتحادیه‌ها ابلاغ‌شده و طی روزهای آینده گشت‌های بیشتری در سطح شهر مستقر خواهند شد که چنانچه  برخلاف این مصوبه عمل شود واحدها پلمب و به مرجع غذایی معرفی می شوند

۴۶

کد خبر 1368389

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

 چنگیز نیازی مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد گفت: با توجه به گشت و کنترل شبانه روزی محیط بانان این منطقه و همچنین بیتوته در ارتفاعات ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، (تنگ دروازه و بهار آب) متوجه حضور دو نفر شکارچی غیر مجاز شدند که موفق شدند متخلفین را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلفین دو قبضه اسلحه شکارچی ساچمه زنی، به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

نیازی اظهار داشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زایمان حیات وحش در سطح منطقه، از همه جوامع بومی و محلی ساکن در حاشیه این منطقه تقاضا نمود که با نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد همکاری و همراهی را جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی داشته باشند.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست و خواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی