Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: همه ساله طرح نوروزی به منظور کاهش تصادف‌های جاده‌ای از بیست و پنجم اسفند آغاز می‌شود و تا پانزدهم فروردین ادامه می‌یابد.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: از بیست و پنجم اسفند تا سوم فروردین سه نفر و در مدت مشابه سال گذشته ۶ نفر در جاده‌های استان سمنان بر اثر تصادف‌های رانندگی جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  یادآور شد: علاوه بر فوتی در صحنه تصادف، سرنشینان مصدوم خودرو که در بیمارستان فوت می‌کنند نیز در آمار تصادفات فوتی درنظر گرفته می‌شود.

کبیری اضافه کرد: کاهش تصادف‌ها و تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان نشان می‌دهد شهروندان توصیه‌های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را جدی گرفته و در خانه‌ها ماندند.

وی بیان کرد: ۶۰ تیم پلیس برای تامین نظم و امنیت جاده‌ها از بیست و پنجم اسفند در محورهای مواصلاتی استان سمنان مستقر شدند که این ۶۰ تیم مجهز به ۶۰ دوربین سیار کنترل سرعت هستند.

رییس پلیس راه استان سمنان با تاکید بر پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادف در جاده ها دارد.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان تصادفات جاده ای خودرو محورهای مواصلاتی استان نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود:: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محورها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که قصد سفر و تردد در محورهای مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر 6087029

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان