Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بیمارستان طالقانی قدیم اهواز تحت نظر بیمارستان رازی اقدام به غربارگری افراد مشکوک و پذیرش سرپایی بیماران مبتلا به کرونا کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بیمارستان طالقانی قدیم اهواز تحت نظر بیمارستان رازی اقدام به غربارگری افراد مشکوک و پذیرش سرپایی بیماران مبتلا به کرونا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری مجموعه هلال احمر استان اقدام به آماده سازی محل این بیمارستان  برای پذیرش سرپایی بیماران مشکوک به کرونا را کرد.

84 بیمار کرونایی در قم از بیمارستان ترخیص شدند؛ بستری 527 نفر در بیمارستان100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی استان اردبیل اضافه شد

انتهای پیام/331/ش R41468/P1377/S6,57/CT8 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۱ هزار نفر در بیمارستان دارالشفا میرجاوه از ابتدای امسال

 فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفا میرجاوه گفت: این خدمات در بخش‌های اورژانس، زایشگاه، داروخانه، دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی، قلب، جراحی، چشم، اطفال، زنان و زایمان و... بوده است.

 
وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی، هیچ گاه اختلالی در ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز ایجاد نشده است و تمامی کارکنان با روحیه بالای خدمت رسانی می‌کنند.
 
دکتر دهمرده ادامه داد: ارائه خدمات در این بیمارستان به نحوی برنامه ریزی شده که هم استانی‌ها و میهمانان نوروزی، بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی، خدمات درمانی لازم و شایسته را دریافت کنند.
 
  دهمرده افزود: بیمارستان دارالشفا میرجاوه دارای ۳۷ تخت فعال است و در حال حاضر ۳۴ متخصص و پزشک عمومی مشغول ارائه خدمات هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پذیرش ۱۱ هزار نفر در بیمارستان دارالشفا میرجاوه از ابتدای امسال
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • «مستندفرهنگ» راوی پدر بیماران جذامی
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!