Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:04:49 GMT

جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۵۹۹

جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری دومین جلسه آزمایشی مجلس شورای اسلامی به شکل ارتباط دیجیتالی دو سویه خبر داد و گفت: این جلسه به ریاست علی لاریجانی با دو موضوع بررسی شعار سال «جهش تولید» و بررسی آخرین وضعیت پیامدهای شیوع بیماری کرونا در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه آزمایشی نخست مجلس به شکل ارتباط دیجیتال دو سویه در هفته گذشته، گفت: در آن جلسه برخی اشکالات مشخص و مقرر شد پس از رفع اشکالات، جلسه دوم آزمایشی نیز برگزار شود، زیرا موضوع مهم قانون گذاری از این طریق مطرح است و ما نمی‌توانیم ریسک کنیم.

وی افزود: نرم افزاری که برای ایجاد ارتباط دیجیتال دو سویه از آن استفاده می‌کنیم نخستین بار در کشورمان طراحی شده است.

عباسی گفت: اشکالات جلسه آزمایشی نخست را رفع کرده ایم و اگر در جلسه آزمایشی امروز تا هشتاد نود درصد ارتباط دیجیتالی دو سویه با نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه شأن به درستی برقرار شود، برای برگزاری نخستین جلسه رسمی و علنی مجلس از این طریق در هفته آینده یا پس از تعطیلات نوروز آماده می‌شویم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: اما اگر باز هم اشکالات احتمالی در جلسه امروز وجود داشته باشد، جلسات آزمایشی ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4885066

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لاریجانی اسدالله عباسی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا ایران هیئت دولت شورای نگهبان خبرگزاری مهر اسحاق جهانگیری مجلس جلسه آزمایشی دو سویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان اعلام کرد گزارش «افغانستان اینترنشنال» مبنی بر ممنوعیت دیدار مسئولان دفتر سیاسی هیئت حاکمه افغانستان با مقامات خارجی جعلی است.

افغانستان اینترنشنال به‌استناد مکتوبی که طالبان تصریح می‌کند جعلی است، گزارش داده بود: در این حکم هر نوع دیدار «خودسرانه آشکار و پنهان» مقامات طالبان با مقامات خارجی ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیئت حاکمه افغانستان تأکید دارد خواستار روابط خوب با همه کشورهاست و با تمام ظرفیت به‌دنبال گسترش روابط خود با کشورهای مختلف است.

پیش از این نیز معاون سخنگوی طالبان با جعلی خواندن گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره اعمال محدودیت بر مراسم محرم گفته بود: این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد.

وی تأکید کرده بود: تصمیم‌ها در هماهنگی با علمای اهل‌تشیع گرفته شده است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی