Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، بازرس دولتی در گزارشی هشدار داد که نظام پزشکی اسرائیل آماده همه گیری یک ویروس نیست.

"متانیاهو انگلمن" بازرس دولتی رژیم صهیونیستی است که وظیفه بررسی و نظارت بر سیاست ها و عملکردهای کابینه اسرائیل را بر عهده دارد. وی مستقل از کابینه رژیم صهیونیستی عمل می کند و فقط به پارلمان پاسخگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش دفتر انگلمن حاوی هشدار جدی نسبت به خسارت های ناشی از همه گیری یک بیماری است در حالیکه کمبودهایی را در برنامه ریزی، منابع مالی، تجهیزات و آمادگی کلی خدمات درمانی اسرائیل می توان مشاهده کرد.  

بر اساس اعلام دفتر انگلمن این گزارش که در خصوص ویروس آنفلوانزا تهیه شده پیش از همه گیری ویروس کرونا آماده تحویل بوده اما دفتر وی منتظر تشکیل کابینه مانده است. به نوشته رسانه های صهیونیستی این گزارش در مورد همه گیری ویروس آنفلوانزا منتشر شده است در حالیکه "مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا" خطرناک بودن ویروس کرونا از آنفلوانزا را از نظر میزان مرگ و میر، سرعت رشد افراد آلوده شده و چند عامل دیگر ، چندین برابر ارزیابی کرده است.

در گزارش بازرس دولتی آمده است: وزارت بهداشت، ارائه کنندگان خدمات درمانی و بیمارستان ها بطور کامل برای همه گیری آنفلوانزا آماده نیستند.

این گزارش همچنین بر فقدان تخت های بیمارستانی، اتاق های قرنطینه، تجهیزات ضعیف واحد مراقبت های ویژه و نبود همکاری بین وزارت های بهداشت و جنگ رژیم صهیونیستی تاکید دارد.

طبق آمار شب گذشته وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی هزار و ۴۴۲ نفر گزارش شده که از این تعداد حال ۲۹ نفر وخیم است. براساس  آمار رسمی تاکنون یک نفر در فلسطین اشغالی جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسرائیل پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسرائیل آمریکا فلسطین فلسطین ویروس کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی ویروس کرونا همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 845167 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ناتوانی اسراییل و غرب در مقابل عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • اعتراف به اصابت موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی |‌ مقابله ۹۹ درصدی با موشک‌های سپاه دروغ بود
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را برملا کرد