Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@18:09:59 GMT

آخرین اخبار از تصمیم AFC درباره لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۷۱۶

روزنامه «الرایه» قطر امروز در گزارشی به آخرین وضعیت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعد از شیوع ویروس کرونا پرداخت.این روزنامه از بررسی یکی از پیشنهادات مبنی بر برگزاری مسابقات به صورت مجتمع در یک کشور خبر داد.الرایه نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده سرنوشت لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات در سطح کنفدراسیون، کمیته اجرایی و کمیته مسابقات که مدتی قبل وضعیت اضطراری اعلام کرد، ادامه دارد و تماس از راه دور با اعضای این کمیته ها و فدراسیون ها در جریان است.AFC باتوجه به تحولات و همچنین میزان شیوع ویروس کرونا، چند پیشنهاد را قبل از اعلام تصمیم نهایی، بررسی می کند. این پیشنهادات شامل لغو لیگ قهرمانان آسیا نمی شود و به از سرگیری مسابقات از ماه می یا ژوئن چه در غرب و چه در شرق قاره و برگزاری مراحل نهایی در ماه آگوست مربوط می شود. از جمله این پیشنهادات، برگزاری بازی ها به صورت رفت و برگشت است اما پیشنهاد دیگر انجام مسابقات در یک کشور به صورت مجتمع است. در صورتی که این رقابت ها به صورت تک بازی انجام شود، کشورهایی که درگیر ویروس کرونا هستند قادر به میزبانی نخواهند بود.»پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در دو هفته ابتدایی این مسابقات به میدان رفته‌اند.منبع : مهر

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس اخبار لیگ قهرمانان آسیا اینستاگرام afc برنامه لیگ قهرمانان آسیا کرونا در جهان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده

تغییری که باشگاه‌های ثروتمند انگلیسی به دنبال آن بودند، بالاخره اجرایی می‌شود. 

بر حسب توافق مالی جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) و لیگ برتر، از فصل آینده پس از پایان دور نخست مسابقات جام حذفی، خبری از بازی‌های تکراری در این رقابت‌ها نخواهد بود.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، در حال حاضر فرمت مسابقات به این شکل است که از دور پنجم به بعد، بازی تکراری برگزار نمی شود، اما این قانون حالا برای کل مسابقات اصلی جام حذفی و از شروع فصل ۲۵-۲۰۲۴ اعمال خواهد شد. این تصمیم بخشی از توافق مالی شش ساله جدید بین اتحادیه فوتبال و لیگ برتر است که با توجه به گسترش مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان اتخاذ شده است.

علاوه بر این، لیگ برتر متعهد شده است تا علاوه بر ۱۰۰ میلیون پوندی که هر فصل در سطوح پایین‌تر فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند، تا سقف ۳۳ میلیون پوند دیگر برای فوتبال پایه در انگلیس اعتبار تامین کند. با این حال، این تصمیم با ناامیدی اتحادیه لیگ فوتبال (EFL) مواجه شد. ترور برچ، مدیر اجرایی این اتحادیه، اعلام کرده است که آن‌ها به دنبال جبران خسارت برای باشگاه‌های عضو خود خواهند بود. منابع EFL می‌گویند که آن‌ها در این تصمیم‌گیری که روز پنجشنبه توسط اتحادیه فوتبال اعلام شد، مشارکت داده نشدند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال