Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس دانشگاه قم گفت : تاکنون هیچ پیشنهادی مبنی بر حذف ترم تحصیلی جاری مطرح نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عسگردیرباز در گفت و گو باایسنا در رابطه با چگونگی برگزاری کلاس های دانشجویان عنوان کرد : درحال حاضر از اساتید خواسته شده که مانند سایر دانشگاه‌ها کلاس ها را به صورت آنلاین در ساعت خود برگزار کنند و یا به صورت فایل ویدیویی از طریق واحد انفورماتیک در اختیار دانشجویان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بنا به گزارش معاونت آموزشی دانشگاه، تاکنون استقبال دانشجویان از کلاس های مجازی مطلوب بوده است.

وی همچنین افزود: باانتقادات جزئی دانشجویان و خانواده هایشان مشکلات کلاس های مجازی تاحد امکان برطرف شده است.
وی تصریح کرد : دروس آزمایشگاهی و کارگاه ها بعد از عید درصورت بازگشایی دانشگاه ها درساعاتی مازاد بر ساعات اصلی کلاس ها برگزار خواهند شد.
دیرباز بااشاره به اینکه پیشنهاد حذف ترم تاکنون مطرح نشده است بیان کرد: ممکن است ترم تحصیلی جاری طبق روال تقویم آموزشی هرسال پیش نرود و امکان تمدید ترم وجود دارد به این صورت که ادامه کلاس ها در اواخر تابستان برگزار شوند ولی هنوز تصمیم قطعی در این رابطه گرفته نشده است و بعد از تعطیلات نوروز طبق صلاحدید مسئولین دانشگاه ها و وزارت علوم پزشکی خبر جدید اعلام خواهد شد.
 دیرباز در رابطه با سوال دانشجویان در مورد ترم تابستانی تصریح کرد: دانشگاه الزام به برگزاری ترم تابستانی ندارد ولی در صورت تمدید ترم اگر برنامه ریزی این طرح دچار مشکل نشود و زمان کافی وجود داشته باشد ترم تابستانی برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه قم تاکید کرد : سلامت کارکنان دانشگاه، دانشجویان و خانواده‌هایشان همواره حرف اول را می زند و تا زمانی که از سلامت استان قم اطمینان حاصل نشود کلاس ها به صورت حضوری برگزار نخواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی رییس دانشگاه قم کروناویروس ترم تابستانی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، ۱۲۰ بسته معیشتی به همت جمعی از دانشجویان یزدی دانشگاه صنعتی شریف تهیه و دربین نیازمندان یزدی توزیع شد. این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی از قیبل برنج، حبوبات، روغن، گوشت، مرغ و مواد بهداشتی به ارزش جمعا یکصدو بیست میلیون تومان بود که هزینه آن توسط خود دانشجویان، خیران و خیریه الزهرای دانشگاه شریف تامین وبسته‌ها در بین خانواده‌های نیازمند یزدی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)