Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا، مدیران دستگاه‌های اجرایی تا سقف ۷۰ درصد کارمندان را اجازه مرخصی دهند تا سقفی که روند خدمت رسانی خدشه وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: کارمندان دستگاه‌ها به صورت دورکاری برای انجام وظیفه خود اقدام می‌کنند و دیگر نیازی به ارسال مرخصی استحقاقی یا استعلاجی برای آن‌ها نخواهد بود.

او تاکید کرد: کلیه ماموریت‌های غیر ضروری لغو شود.

معاون استاندار بیان داشت: بانوان شاغل باردار، شیرده و دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه) و کلیه شاغلین آسیب‌پذیر یعنی افرادی که دارای سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی وعروقی، ریوی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کبدی، بیماری سرطانی نیز شامل دورکاری می‌شوند.

اوافزود: این موضوع برای پیشگیری و سلامت شهروندان و مهار بیماری کرونا اجرایی خواهد شد.

حبیبی تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود موضوع خدمات‌رسانی به شیوه الکترونیکی در دستور کار باشد.

معاون استاندار قزوین از مردم خواست از مراجعات غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان را شیرین نمود و پاسخ کوبنده به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است و این حمله در پاسخ به ظلمی بود که هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم صهیونیستی به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده ای داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردهای ما در شورای اطلاع رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه شنبه‌های پاسخگویی به صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردها با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع رسانی باید هنرمندانه باشد.

کد خبر 6079429

دیگر خبرها

  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شد
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در قزوین
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان