Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی، درگذشت خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 11:50 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۰۱۰ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی، درگذشت خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر گرامی حاج محمود لولاچیان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام تسلیت دکتر ولایتی به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جناب آقای حاج محمود لولاچیان

خبر درگذشت همسر گرامی جنابعالی سرکار خانم "سیده عزت خاموشی " موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

اینجانب درگذشت آن مرحومه و مادر شهید والامقام محمد رضا لولاچیان را به جنابعالی و بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده ایشان و سایر بستگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارد.

علی اکبر ولایتی   بیشتر بخوانید: ولایتی: باید در طلیعه گام دوم انقلاب در جهت اعتلا و پیشرفت علمی کشور گام برداشت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیام تسلیت ولایتی مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید هاشمی ، معاون گردان محرم دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شهید محمدرضا هاشمی یکم فروردین سال ۱۳۴۵ در شهرستان دورود متولد شد. محمدرضا در اوایل جنگ تحمیلی با وجود سن کم در مقابل اسلام و ملت مظلوم ایران احساس تعهد کرد و همین احساس او را به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سوق داد. شهید هاشمی تا سال ۱۳۶۲ که مرحله‌ای جدید از زندگی پر بارش شروع شد بار‌ها داوطلبانه در قالب نیرو‌های بسیجی عازم نبرد با کفار شد.

او در کنار حضور در جبهه، تحصیلش را ادامه داد و پس از مرحله راهنمایی وارد دبیرستان شد. آخرین عملیاتی که محمدرضا هاشمی در آن شرکت داشت عملیات فتح ۵ بود.

در این عملیات باشکوه که هاشمی فرماندهی قسمتی از آن را برعهده داشت دلاوران اسلام توانستند ضربات سهمگینی بر دشمن بعثی وارد کنند وی سرانجام در بیست و پنجم فروردین ۱۳۶۶، با سمت معاون گردان در ماووت توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • محمدرضا عارف: خانم زهرا شجاعی هم شجاع زیست و هم زیست مومنانه داشت
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • یادی از شهید هاشمی ، معاون گردان محرم دورود
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس