Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش مردمی «#قربانی_برای_سلامتی_امام_زمان (عج)» با شعار «بِيُمْنِهِ رُزِقَ الْوَرَي» و با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان در آستانه نیمه شعبان، به همت مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان،، پویش مردمی «#قربانی_برای_سلامتی_امام_زمان (عج)» به همت مسجد مقدس جمکران و در آستانه نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، در روایت آمده «بِیُمنِهِ_رُزِقَ_الوَری‌ وَ بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء» یعنی «از برکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه، بندگان روزی یافته‌اند و به  وجودش، زمین و آسمان، استوار گشته است.»  «زاد المعاد، مجلسی، ص ۴۲۲»

 

از این رو، با توجه به رکود کسب و کار بسیاری از اصناف در ایام مبارزه با کرونا و بروز مشکلات معیشتی برای بسیاری از مردم، گوشت حاصل از پویش نذر قربانی برای امام زمان(عج) با شعار «بِيُمْنِهِ رُزِقَ الْوَرَي» به مناطق محروم و مستضعف ارسال و میان مردم توزیع می شود.

 

علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند وجوهات نقدی خود را به شماره حساب  ۱۹۰۰۰۳۱۳۱۸ بانک ملت به نام یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۵۷۳۵ به نام مسجدمقدس جمکران واریز کنند یا کد دستوری#۳۱۳*۷۸۰*عدد۲ را شماره گیری کنند.

 

گفتنی است، با توجه به وقت کم و اهمیت ارسال به موقع بسته‌ها به سراسر کشور مومنین می‌توانند هدایای خود را به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان حضرت بقیةالله الاعظم، عجل الله تعالی فرجه الشریف و  سلامتی خود و خانواده‌ و خیرات رفتگان را حداکثر تا روز چهارشنبه، ۶ فروردین ماه واریز کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش مردمی مسجد مقدس جمکران امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم الله محبوبی اُناری اظهار کرد: مبلغ محکومیت ۳۴۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد بیش از ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
به گفته وی همچنین در هشت سال گذشته یک هزار و ۹۲۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که کل مبلغ محکومیت آنان نیز بیش از هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی محسن چاوشی هنرمند متعهد و مردمی کشورمان یادآور شد: در چهار سال اخیر در هشت مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال توسط طرفداران وی برای آزادی ۱۰۶ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل کمک شده است.
محبوبی اناری در خصوص شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در جشن‌های گلریزان، مشارکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی یا با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان واقع در شهرک اداری کارشناسان با اهدای کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی مشارکت کنند.
وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به رهایی زندانیان غیرعمد دانست و شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی را برای واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • از خدا چه بخواهیم؟
  • رژیم صهیونیستی را برای نابودی اسلام درمنطقه ایجاد کرده اند
  • اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد
  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان