Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع خرابی فیبر نوری کنگان جم که در دره اتفاق افتاده بود، با تلاش همکاران مخابرات رفع شد.

وی اضافه کرد: تا ساعت دو بامداد روز گذشته همکاران نقطه مشخص شده (قطع فیبر) در کنار رودخانه و دره را پیدا نکردند که مجدداً از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح همکاران مشغول و ارتباط در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر جم - دوراهک نیز در دو نقطه فیبر به دلیل سیل و ریزش کوه قطع شده بود که با تلاش همکاران ساعت دو و ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته و در شرایط جوی موجود ارتباطات برقرار شد.

متأسفانه علی‌رغم اینکه مسیر ارتباطی شهر جم از دو مسیر جم - دوراهک و جم - سیراف برقرار است ولی متأسفانه دیروز در هردو مسیر و در پنج نقطه فیبر قطع شده بود.

کد خبر 4885187

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر فیبر نوری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی نوروز شهرکرد حوادث چهارشنبه سوری بارش باران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است