Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در یک نشست خبری گفت: امروز ما سطح حفاظت سلامت در پنتاگون را به مرحله C ارتقا داده‌ایم. این بدان معناست که دسترسی به پنتاگون محدود می‌شود و فعالیت دورکاری کارمندان افزایش می‌یابد.

وی افزود، جدیدترین سطح حفاظتی شامل نظارت پزشکی از جمله سنجیدن دمای بدن است.

این اقدامات از سوی پنتاگون در راستای محدود کردن و کاهش شیوع ویروس کرونا در میان کارمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۶ مارس سال جاری میلادی، وزارت دفاع آمریکا قوانین جدیدی را برای ورود به ساختمان این وزارتخانه وضع کرد که شامل تعلیق تمامی ورودی‌ها و بازدیدهای غیررسمی می‌شود.

پیشتر نیز، این وزارتخانه به دنبال کاهش تعداد کارمندان در ساختمان به واسطه فعالیت دورکاری بود.

وزیر دفاع آمریکا همچنین گفت، تعداد کارمندانی که اکنون در وزارتخانه مشغول هستند به طرز چشمگیری کاهش داشته و شاید بیشتر از ۶۰ کارمند در ساختمان نباشند. هیچ اقدامی در راستای محدود کردن دسترسی به رسانه‌ها در نظر گرفته نشده و ما می‌خواهیم ساختمان وزارتخانه برای پرسنل ضروری و رسانه‌ها باز بماند.

تا صبح دوشنبه، تست کروناویروس ۱۳۳ پرسنل پنتاگون مثبت بود و هفت تن از آنها بستری شده‌اند.

وزیر دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد که با اعضای بیمار پنتاگون گفت‌وگو کرده و نگران کاهش آمادگی وزارت دفاع با وجود تداوم گسترش این بیماری ویروسی نیست.

وی ادامه داد: با وجود گسترش و شیوع این ویروس در میان کادر پنتاگون، مطمئن هستم که اگرچه مساله بر آمادگی نیروهای مسلح ما تاثیراتی می‌گذارد اما بر قابلیت‌های ما برای انجام ماموریت‌های امنیت ملی در خانه و خارج از کشور تاثیر نخواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا پنتاگون کارمندان دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم