Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مقابله با این بیماری، از تعطیلی همه واحدهای صنف طلا و جواهر و طلافروش تا ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اتحادیه طلا و جواهر تهران، مسعود یزدانی تصمیمات ستاد مرکزی مقابله با کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: همه واحدهای تجاری از جمله طلافروشان طبق مصوبات این ستاد ملزم به تعطیلی واحدهای کسبی خود تا ۱۵ فروردین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت تجاری در این صنف با متخلفان طبق مصوبات ستاد کرونا برخورد قانونی خواهد شد. نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به شرایط خاص موجود در کشور ادامه داد: از همه اهالی صنف و صنعت طلا وجواهر کشور به ویژه شهر تهران خواهشمندم ضمن تعطیلی واحدهای کسبی خود و ماندن در خانه، به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این بیماری کمک کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه طلا و جواهر ویروس کرونا طلا و جواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز فعال هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران بیان کرد: امروز جمعه ۱۰ فروردین ماه، مراکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ تا ۱۴ فعال هستند.

میرزایی قمی افزود: این مراکز در روز ۱۲ فروردین هم فعال هستند و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران همچنین گفت: از ۱۴ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان هم مراکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا ۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت ۷ تا ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و همه واحدهای سیار از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال هستند.

میرزایی قمی از شهروندان خواست با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روزهای تعطیل برای اطمینان از آخرین وضع کاری مراکز به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6064675

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز فعال هستند
  • قیمت سکه امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین