Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور پیامی، درگذشت عزت السادات خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت علی اکبر ولایتی به نقل از ایسنا به شرح ذیل است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جناب آقای حاج محمود لولاچیان

خبر درگذشت همسر گرامی جنابعالی سرکار خانم "سیده عزت خاموشی " موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب درگذشت آن مرحومه و مادر شهید والامقام محمد رضا لولاچیان را به جنابعالی و بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده ایشان و سایر بستگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارد.»

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت مادر شهید محمدرضا لولاچیان
همچنین در پی درگذشت حاجیه خانم «عزت السادات خاموشی» همسر آقای حاج «محمود لولاچیان» و مادر شهید «محمدرضا لولاچیان»، رییس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
جناب آقای حاج محمود لولاچیان

درگذشت  همسر مکرمه و مومنه جنابعالی ، مادر صبور و فداکار  شهیدگرانقدر،  محمدرضالولاچیان  موجب تاسف و تاثر شد.  مصیبت وارده را به جنابعالی، خانواده معزز و بستگان محترم  تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه مغفوره، از درگاه احدیت،  رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای  جنابعالی و  بازماندگان مکرم، صبر جمیل  و اجر  جزیل مسئلت می نمایم.

عارف درگذشت «عزت‌السادات خاموشی» را تسلیت گفت

همچنین رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درگذشت "عزت السادات خاموشی" را به خانواده لولاچیان و سید میثم خامنه ای تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

«خانواده محترم لولاچیان

درگذشت سیده مؤمنه و بانوی ماجده، حاجیه خانم سیده عزت خاموشی موجب تاثر و تالم شد.

ضمن تسلیت این ماتم به همسر محترم این بانوی والامقام جناب آقای حاج محمود لولاچیان، فرزندان ایشان، داماد بزرگوار، جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید میثم خامنه ای و سایر بستگان داغدار، از  درگاه الهی برای آن مرحومه مغفوره، عنایات خاصه حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و همنشینی با فرزند شهیدش، و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و  سلامتی مسألت می‌نمایم.»

مرحومه «عزت السادات خاموشی» همسر حاج «محمود لولاچیان» و مادر شهید «محمدرضا لولاچیان» بود.

2727

کد خبر 1368469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی محمد رضا عارف علی اکبر ولایتی حاج محمود لولاچیان پیام تسلیت آن مرحومه مادر شهید جناب آقای آقای حاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار غیاثی در این پیام آورده است، درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.

در ادامه این پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام آمده است: در مقاطعی همکاری‌ها و تلاش‌های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های دفاعی پاسداران موثر بوده و حتی می‌توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.

وی در بخش پایانی پیام خود این چنین آورده است، اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • رهبر انقلاب درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی