Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهبازی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل ،گفت: ۴٠٠ ماسک اکسیژن رزرو بک دار ویژه دستگاه‌های تنفسی از طرف آقایان رمضان جعفریان و وحید زاهدپاشا به بیمارستان‌های روحانی، بهشتی و یحیی نژاد اهدا شد.
او افزود: ٣٠٠ بسته کره ٣ کیلویی به آرامستان‌های گله محله و معتمدی، بیمارستان‌های شهید بهشتی، یحیی نژاد، روحانی، ١٧ شهریور مرزی کلا، معاونت بهداشتی، خانه سالمندان، مراکز نگهداری معلولان شفیع زاده و نوشیروانی از سوی حاج زائر اومالی از شهرستان نکا اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: ۱۰۰ دست لباس ضدآب به شبکه بهداشت، ۲۰ دست لباس ضد آب به جوانان سبزه میدان جهت ضدعفونی معابر و خیابان ها، ۵۰ دست لباس ضدآب به شبکه بهداشت گلوگاه بندپی شرقی از سوی ستاد مردمی مبارزه با کرونا بابل اهدا شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه ۱۰ دست لباس ضدآب به آرامستان گله محله اهدا شد، افزود: ۵۰۰ ماسک معمولی، ۱۵۰ ماسک سه لایه، ۸۰ دستکش لاتکس استرلیزه به میدان بار بابل اهدا شد.
او گفت: یک فیلتر هموپرفیوژن دیالیز به بخش آی سی یو بیمارستان یحیی نژاد جهت استفاده بیمار خیلی بدحال تحویل شد.
شهبازی افزود: شماره کارت ۶٠۳۷۹۹۷۵۹۹٠۹۶۱۸۸ با عنوان ستاد مردمی مبارزه با کرونا آماده دریافت کمک‌های مردمی است.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل ماسک اکسیژن مبارزه با کرونا دست لباس اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد