Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@09:57:57 GMT

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی کردستان تا ۱۵ فروردین

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۰۲۳

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی کردستان تا ۱۵ فروردین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حامد جولایی بیان کرد: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و پیرو دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر رعایت بهداشت و حفظ سلامت ورزشکاران این تعطیلی در استان هم تمدید شد.

او افزود: هرگونه فعالیت ورزشی در این اماکن تا زمان مقرر و صدور بیانیه جدید غیرقانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی بیان کرد: در اجرای دستورات بهداشتی در زمینه اماکن و سالن‌های ورزشی تابع تصمیمات مسئولان استانی و کشوری هستیم. امیدواریم با اجرای دستورات بهداشتی و رعایت آن از سوی تمامی جامعه این ویروس به زودی و به طور کامل از کشور ریشه کن شده و ورزشکاران با خیال آسوده بتوانند به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و احتمال اینکه کنترل شیوع ویروس بیش از این مدت طول بکشد احتمال تمدید مجدد تعطیلی اماکن و فعالیت‌های ورزشی وجود دارد.

۳۶۴ هیات ورزشی فعال در کردستان وجود دارد که شامل ۳۴ هیات استانی و ۳۳۰ هیات شهرستانی است که ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در این هیات‌ها مشغول به فعالیت هستند.
 
 

کد خبر 495113 برچسب‌ها كرونا در ايران استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در اختیار داشتن سالنی مجهز و استاندارد به منظور برگزاری مسابقات و اردو‌های باشگاهی و ملی یکی از نیاز‌های شمشیربازی استان تهران و هیات شمشیربازی این استان بود.    به همین منظور فدراسیون شمشیربازی رایزنی‌هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت تا سالنی را در اختیار هیات شمشیربازی استان قرار بگیرد.    با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه و مساعدت و همراهی ویژه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران در اختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود.   واگذاری رسمی مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران به شمشیربازی استان تهران با حضور علیرضا پورسلمان و محسن وحدانی رییس و دبیر فدراسیون انجام شد.   پورسلمان ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شمشیربازی استان تهران و مرتفع کردن نیاز استان از حیث سالن، ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران از این پس شاهد گسترش فعالیت‌های این رشته در سطح استان باشد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد