Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@03:46:29 GMT

اخطاریه جدید ستاد مدیریت بحران ‌خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۱۷۷

به گزارش تسنیم، در آخرین اطلاعیه ستاد مدیریت بحران خوزستان عنوان شده: پیرو هشدارهای قبلی در خصوص تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه بارشی به استان طی اوایل هفته آینده همراه با وزش باد متوسط تا شدید؛ نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق، بارش شدید باران، وزش باد متوسط تا شدید، ریزش تگرگ، احتمال بارش برف در ارتفاعات و مواج شدن شمال خلیج فارس از اواخر روز جمعه 8 فروردین 99 و تا اواخر روز دوشنبه 11 فرردین 99 هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اخطاریه تصریح شده: ارتفاعات شمال، شرق و شمال شرق، جنوب شرق ، مرکزی و در بقیه مناطق استان با شدت کمتر و بارش برف در ارتفاعات شمال شرق و شرق خطر وقوع سیلاب، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها وجود دارد.

اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان پیرو این اخطاریه بر اتخاذ تدابیر لازم به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در هر یک از شهرستان‌های استان، تداوم آماده‌باش واحدهای تابعه، برقراری کشیک شبانه روزی و حضور در محل فعالیت تاکید کرده است.

این دومین هشداریه مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان طی دو هفته اخیر درباره ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان بوده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تدابیر لازم را جهت برگزاری آزمون سراسری به بهترین نحو اتخاذ نمایند.

احمد بلندنظر شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به عنوان میزبان برگزاری آزمون سراسری نیز ستاد مدیریت بحران درون سازمانی را شکل دهند.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و سیل آسا در روزهای آینده افزود: بخشداران و دهیاران همانند روزهای گذشته آمادگی لازم را جهت مدیریت مناطق و حوزه‌های کاری خود در صورت رخداد شرایط حاد و بحرانی ناشی از بارش شدید باران داشته باشند.

فرماندار جیرفت از همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست در روزهای برگزاری کنکور همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز باید تدابیر لازم جهت برگزاری آزمون سراسری را به بهترین شکل ممکن اتخاذ کنند تا اینکه داوطلبان و خانواده‌هایشان با آسودگی خاطر و بدون دغذغه‌ از این مرحله عبور نمایند.

وی همچنین بر لزوم بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از خیابان‌های منتهی به حوزه‌های برگزاری آزمون تاکید کرد تا اینکه در رفع موانع اقدام کنند.

وی از مسوولان شهرداری خواست هم اکنون نسبت به بارش‌های احتمالی و آبگرفتگی معابر عمومی تدبیر کنند تا اینکه در این مورد برای داوطلبان در تردد و ایاب و ذهاب مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان