Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان از خسارت جانی نداشتن سیل اخیر در این استان خبر داد و گفت: گرپه‌های جهادی برای برآورد خسارات راهی مناطق سیل زده شده اند.

سالاری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: سیلی که در دو روز گذشته به جریان افتاده خسارت جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری افزود: در حال حاضر جهادگران در مناطق قلعه گنج از حوالی نیکشهر و یکی از روستا‌های شهر چابهار برای برآورد خسارات مستقر شده اند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: در روستای تابع شهرستان نیک شهر چندین خانه تخریب شده و شهر دچار آبگرفتگی است. همچنین در روستا‌های توابع چابهار نیز ۸۰ منزل مسکونی آسیب دیده و قسمت‌هایی از این مناطق در آب رفته است.

وی گفت: گروه‌های جهادی در نظر دارند تا با سرعت هرچه بیشتر آب را از منازل مردم خارج کرده و بازسازی منازل را آغاز کنند.

سالاری در پایان تاکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا سرعت فعالیت‌های جهادی کمی پایین آمده و در تلاشیم که هرچه زودتر برای امدادرسانی به مردم سیل زده عمل کنیم. جهادگران تا بازسازی کامل مناطق سیل زده را ترک نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان بسیج دانشجویی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

امروز ۳۰ فروردین ماه در استان‌های هرمزگان، کرمان، بوشهر و فارس وضعیت به حالت عادی و پایدار رسیده است و در حال حاضر تنها در جنوب استان سیستان و بلوچستان سیل مشکلاتی را بر جای گذاشته است.

کد خبر 745804

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره