Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-16@17:55:52 GMT

پائولو دیبالا و نامزدش به کرونا مبتلا شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۳۴۲

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، دقایقی قبل اعلام کرد که پاسخ تست کرونای او به همراه نامزدش مثبت اعلام شده و این بازیکن نیز به این ویروس دچار شده است.به گزارش فوتبالی، شیوع ویروس کرونا در هفته های اخیر رقابت های سری آ را به تعطیلی کشانده است. پیش از این اعلام شده بود که دنیله روگانی و نامزدش و همچنین بلیس ماتوییدی، از بازیکنان یوونتوس، به این ویروس مبتلا شده اند و همین امر سبب شده بود که سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در قرنطینه خانگی قرار گرفت و تست کرونا از آنها نیز گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی آرژانتین دقایقی قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با سلام به همه، می خواهم به شما اطلاع دهم که ما پاسخ تست های کرونای خود را دریافت کردیم و بر این اساس من و اوریانا، هر دو، به این بیماری دچار شده ایم. با این حال خوشبختانه در شرایط خوبی هستیم و مشکلی نداریم. از پیام های شما تشکر می کنم. اوریانا گابریلا ساباتینی (متولد ۱۹ آوریل ۱۹۹۶)، که در صنعت موسیقی نیز به عنوان اوریانا شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و مدل آرژانتینی است که به دلیل بازی در نقش آزول مدینا در سریال کریس مورنا، آلیادوس و برای اولین تک آهنگ انفرادی به آسانی به من عشق بورز و بمان یا فرار کن شناخته شده‌است.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس کرونا در جهان مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمدباقر مهبودی با بیان اینکه احتمال انتقال این بیماری در هنگام ذبح دام نیز وجود دارد افزود: این بیماری، یک بیماری ویروسی مشترک بین انسان و حیوان است که ناقل آن کنه است.

وی گفت: به دلیل افزایش فعالیت کنه‌ها در فصول بهار و تابستان، خطر آلوده شدن دام‌ها به این ویروس و در نتیجه احتمال ابتلای انسان به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو افزایش می‌یابد.

مهبودی با تأکید بر اینکه کشتار دام‌ها، حتی دام‌های اهدایی توسط خیرین و نذورات باید در کشتارگاه و با رعایت مسائل بهداشتی انجام شود افزود: در زمان ذبح دام و تماس با لاشه آن و همچنین در زمان قطعه‌قطعه کردن گوشت، از وسایل حفاظت فردی بخصوص دستکش استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه انجماد گوشت بلافاصله بعد از ذبح، ویروس را از بین نمی‌برد، افزود: لاشه دام تازه ذبح‌شده باید حداقل به مدت ۲۴ ساعت در دمای یخچال نگهداری شود تا ویروس‌های احتمالی موجود در آن از بین برود.

کارشناس بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هشدار داد: در سفر به مناطق روستایی، از تماس با دام‌ها خودداری شود و همچنین از جدا کردن کنه‌ها از روی پوست دام‌ها و له کردن آنها با دست خودداری شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش