Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، شهرام ندیمی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از ریزش کوه در محور لردگان به ایذه خوزستان بدلیل بارش باران و برف خبر داد و گفت: در پی ریزش کوه، پاکسازی جاده در کمترین زمان ممکن انجام شد و رفت و آمد در این جاده برقرار شد.

ندیمی اظهار داشت: محور ارتباطی میانکوه در بخش مشایخ شهرستان کیار و محور ارتباطی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز بدنبال بارش باران و برف، با ریزش کوه و انسداد محور روبرو شد، که با تلاش راهداران و همکاری ماموران پلیس راه، هم‌اینک تمامی محورهای ارتباطی استان بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقرار گروه‌های راهداری با تجهیزات کامل در مسیرهای کوهستانی و پرتردد چهارمحال وبختیاری خبر داد و گفت: با توجه به هشدار اداره هواشناسی نسبت به تداوم بارندگی در منطقه، ماموران راهداری به حالت آماده‌باش قرار دارند.

 براساس اعلام هواشناسی استان چهارمحال وبختیاری، یک سامانه بارشی برف و باران از ساعات آغازین روز شنبه دوم فروردین وارد استان شد که این سامانه بارشی همراه با رعد و برق و در برخی مناطق و ارتفاعات با بارش تگرگ همراه است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۹ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده‌‌های ۹ استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سیستان بلوچستان جنوب، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان