Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:17:10 GMT

در مورد مالک پاساژ علاءالدین چه می دانید؟

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۷۸۶

در مورد مالک پاساژ علاءالدین چه می دانید؟


به گزارش «تابناک»، رضا علاء الدین فرزند یک خانواده ۷ نفره است که این خانواده اصالتاً دماوندی هستند.  پدربزرگ این خانواده موسی علاءالدین افسر عالیرتبه ارتش بوده‌است.

علاءالدین از ابتدای دهه ۱۳۵۰ کارش در حوزه اقتصادی آغاز کرده و در ابتدا یک مغازه پلاستیک‌فروشی داشته‌است. او به‌مرور کاسبی خود را گسترش داد و محل پاساژ کنونی علاء الدین را می خرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او را از معدود سرمایه داران بدون وام در ایران نام می‌بردند.

علاءالدین خرید مغازه های اطراف را تا سال ۷۰ همچنان ادامه داد و در سال ۷۴ شروع به تخریب و ساخت پاساژ علاءالدين کرد. این کار ۴ سال طول کشید و از سال ۷۸ وی شروع به واگذاری فازها کرد و در نهایت ۱۱ طبقه با حدود ۱۱۰۰ مغازه را در سه فاز واگذار کرد.

از رضا علاالدین بعنوان یکی از سرمایه داران حامی محمود احمدی نژاد نام برده شده است که در سال ۱۳۹۸،  محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از دادسرای ناحیه ١٢ تهران در مورد وی گفت: قدیمی‌ترین پرونده مربوط به سال ۸۳ است و متعلق به پاساژعلاءالدین و آقای علاالدین است که وی نیز متواری بوده و اتهامش کلاهبرداری است، چرا که همکف این پاساژ را که پارکینگ بوده کاربری دیگری گرفته و تجاری تحویل مردم نداده است و معلوم نیست که به چه شکل هم از زندان آزاد شده است.

در همان روزها رضا علاءالدین در واکنش به این سخنان گفته بود به من اجازه دیدار با سرپرست دادسرا را ندادند، اما پس از وقفه‌ای کوتاه اعلام کردند که به دلیل تشابه نام، اسم من را به اشتباه به زبان آوردند و فردی که اسم او برده شده شخص دیگری است.

در روزهای گذشته خبری با عنوان فوت مالک پاساژ علاء الدین به دلیل ابتلا به ویروس کرونا منتشر شد که صحت نداشت و در واقع برادر رضا علاء الدین یعنی منصور علاء الدین آن هم نه به دلیل بیماری کووید 19 بلکه به دلیل سکته قلبی  درگذشت.

از آنجا که مراسم تشییع جنازه منصور علاء الدین برای رعایت مسائل ایمنی بدون تشریفات برگزار شده بود، برخی علت فوت او را ابتلا به ویروس کرونا دانسته بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت رضا علاء الدین پاساژ علاء الدین کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت علاء الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

مالک چینی باشگاه اینتر قصد ندارد نراتزوری را از دست بدهد و به همین منظور مقدمات اخذ یک وام جدید برای تسویه بدهی قبلی‌اش را فراهم آورده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه اقتصادی «سوله 24 اوره» مدعی شدند که خانواده ژانگ مالک چینی باشگاه اینتر در آستانه اخذ یک وام جدید است تا با آن بدهی‌اش به مؤسسه مالی اوک‌تری را بپردازد.

خانواده ژانگ می‌بایست تا ماه می امسال بدهی 350 میلیون یورویی‌اش به مؤسسه اوک‌تری آمریکا را تسویه کند اما با توجه به مشکلات مالی موجود تنها راهی که با آن می‌تواند این کار را انجام دهد، اخذ یک وام جدید است. ابتدا اعلام شد که مالکان چینی باشگاه قصد دارند از یک بانک بریتانیایی وام بگیرند اما اکنون به نظر می‌رسد آنها با مؤسسه مالی آمریکایی «پیمکو» برای اخذ این وام به توافق رسیده‌اند.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، اینتر خواهد توانست اصل مبلغ وام (275 میلیون یورو) و سود آن را بپردازد و به این ترتیب برای حفظ سهام 68.5 درصدی‌اش زمان بخرد. در غیر این صورت در سناریویی شبیه آنچه برای مالکان چینی پیشین باشگاه میلان رخ داد، مؤسسه اوک‌تری به عنوان طلبش می‌تواند باشگاه اینتر را تصاحب کند. گویا رقم وام جدید باشگاه اینتر 400 میلیون یورو و مدت بازپرداخت آن سه ساله است.

در همین راستا استیون ژانگ در حاشیه گرندپری فرمول یک شانگهای چین گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت انجام داد و در آن بر برنامه خانواده‌اش برای حفظ تملک باشگاه اینتر تأکید کرد. ژانگ گفت: در هفت سال گذشته همواره شایعاتی درباره اینتر وجود داشته اما چیزی که داریم می‌بینیم، نزدیک شدن تیم به هفتمین جام قهرمانی‌ و دو تایی شدن ستاره‌های پیراهنش است که ارزشی افزوده برای میراث باشگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: ما دوست داریم به این رقابت ادامه دهیم و در کنار هم خواهیم جنگید. هیچ‌کدام از این شایعات که قرار است ما باشگاه را بفروشیم صحت ندارند. تا زمانی که من رئیس باشگاه باشم، اینتر همواره برای تحقق بلندپروازنه‌ترین اهداف تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد