Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست دوشنبه شب با وزرای بهداشت، دارایی و امنیت این رژیم اظهار کرد، اگر اقدامات جدی برای مقابله با گسترش کرونا در اراضی اشغالی اتخاذ نشود، احتمال رخ دادن سناریوها و فاجعه بهداشتی طی هفته‌های آتی وجود دارد.

وی در این جلسه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، تأکید کرد: ممکن است که تعداد مبتلایان به کرونا به یک میلیون تن برسد و در وضعیت دشواری قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ممکن است که ۱۰ هزار تن در اسرائیل جانشان را از دست بدهند.

درپی گسترش کرونا در اراضی اشغالی و افزایش تعداد مبتلایان به ۱۶۵۶ تن قرار است که کابینه رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) دستورالعمل‌هایی را برای ساکنان اراضی اشغالی تصویب کند.

در همین راستا، مقامات مطلع به خبرگزاری معا گفتند، تصمیمی که امروز در کابینه اتخاذ می‌شود، شامل ممنوعیت هرگونه فعالیت ورزشی در بیرون از خانه و محدود کردن خروج شهروندان تا ۱۰۰ متری منازل‌شان به استثنای خروج برای خرید کالاهای ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نتانیاهو وزرای بهداشت کرونا کنفرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی مخالفت بنیامین نتانیاهو با درخواست «گدعون ساعر» رئیس حزب «امید تازه» برای پیوستن به کابینه جنگ، وی از کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کرد.

شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه گزارش داد که جدعون ساعر از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در کنفرانس خبری کناره‌گیری خود از کابینه اسرائیل را اعلام کرد.

پیشتر، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» با اشاره به انتقادات جدی ساعر به سیاست‌های داخلی و خارجی نتانیاهو در اراضی اشغالی، آشوب و هرج و مرج موجود در سرزمین‌های اشغالی را حاصل سیاست‌های مدیریتی ناکارآمد نتانیاهو دانست.

گفتنی است پیشتر، گدعون ساعر به همراه شماری از مخالفان بنیامین نتانیاهو پس از عملیات غافلگیرانه هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) در حمایت از بنیامین نتانیاهو در جنگ غزه به کابینه اضطرای وی ملحق شدند.

کد خبر 6062452

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • زخمی شدن 22 نظامی اسرائیلی در غزه در 24 ساعت گذشته
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اذعان ژنرال صهیونیست به انزوای تل آویو
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید