Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:20:42 GMT

الزام طلافروشان به تعطیلی واحدها تا ۱۵ فروردین

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۹۱۸

الزام طلافروشان به تعطیلی واحدها تا ۱۵ فروردین

نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مقابله با این بیماری، از تعطیلی همه واحدهای صنف طلا و جواهر و طلافروش تا ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران مسعود یزدانی ضمن تبریک ایام نوروز و عید مبارک مبعث تصمیمات ستاد مرکزی مقابله با کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: همه واحدهای تجاری از جمله طلافروشان طبق مصوبات این ستاد ملزم به تعطیلی واحدهای کسبی خود تا ۱۵ فروردین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت تجاری در این صنف با متخلفان طبق مصوبات ستاد کرونا برخورد قانونی خواهد شد. نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به شرایط خاص موجود در کشور ادامه داد: از همه اهالی صنف و صنعت طلا وجواهر کشور به ویژه شهر تهران خواهشمندم ضمن تعطیلی واحدهای کسبی خود و ماندن در خانه، به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این بیماری کمک کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتحادیه طلا و جواهر بازار طلا طلا طلا و جواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳