Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تردد در محورهای استان از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سال گذشته ۲۴۰۳۵۸۶ تردد بوده که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این تردد به ۱۲۰۶۹۹۲ تردد رسید و این یعنی کاهش ۴۹/۸ درصدی در ترددهای کل استان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در سال گذشته در همین مدت ۳۸۳۵۰۱ تردد در محورهای ورودی استان به ثبت رسید که این عدد امسال با اعمال محدودیت در ورودی های استان به ۱۱۳۵۷۴ تردد رسید که کاهش شدید ۷۰/۴ درصدی را نشان میدهد.
در محورهای خروجی استان نیز در سال گذشته شاهد ۲۹۰۹۰۳ تردد بودیم که امسال این عدد هم با کاهش شدید ۶۵/۱ درصدی به ۱۰۱۳۸۶ تردد رسید.

امیدواریم مردم عزیز این روند کاهشی تردد را تا آخر تعطیلات نوروزی ادامه داده تا شاهد روند کاهشی انتقال ویروس کرونا در کشور باشیم.
 

48

کد خبر 1368517

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر گمرک استان گفت: بیش از ۳۵۰ هزار تن انواع کالا پارسال با ارش دلاری ۱۷۴ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
عبداللهی با اشاره به افزایش ۹۳ دلاری کالا‌های صادر شده افزود: اوره، میله‌های فولادی، خوراک آبزیان، لوازم خانگی و مغز بادام از جمله کالا‌های صادر شده است.
به گفته وی، این کالا‌ها به کشور‌هایی از جمله ترکیه، عراق، هند، ارمنستان، ایتالیا، امارات متحده، گرجستان، روسیه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • وزش باد شدید
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفند ۱۴۰۲به ۲۴.۵ درصد
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری