Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سیستانی روز سه شنبه در نشست کارگروه سلامت، اجتماعی-فرهنگی و بانوان و خانواده شهرستان، بر لزوم تشکیل کمیته اجرایی پیرامون شناسایی افراد نیازمند و توزیع مناسب اقلام بهداشتی و معیشتی در شهرستان تأکید کرد.
 وی افزود: ظرفیت های بسیج، هیأت امنای مساجد، عوامل شهرداری، معتمدین محلی و ائمه جماعات نسبت به شناسایی افراد نیازمند و توزیع عادلانه سبدهای حمایتی، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیستانی افرود: شناسایی و اطلاع رسانی به جامعه هدف درخصوص بیماری کرونا و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، نیازمند تشکیل یک شبکه اجتماعی گسترده و سازمان یافته است.
وی ادامه داد: این شبکه می تواند بسیاری از مأموریت ها و اهداف دیگر را در راستای ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین و جلب مشارکت مردم ایجاد فراهم کند.
فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم اقدامات محله و مسجد محور، افزود: شوراهای محلی با حضور بسیج، هیأت امنای مساجد، عوامل شهرداری، معتمدین محلی و ائمه جماعات تشکیل و نسبت به شناسایی افراد نیازمند و توزیع عادلانه سبدهای حمایتی، اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: شوراهای محلی نقش مؤثری در امر پیشگیری، فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم به اقشار مختلف مردم و همچنین دریافت اطلاعات مورد نظر از آنها را دارند.
سیستانی تصریح کرد: آسیب دیدگان اقتصادی به علت شیوع بیماری کرونا که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند، باید شناسایی و به طور مقطعی مورد حمایت قرار گیرند و در این راستا، از ظرفیت خیرین محلی استفاده شود.
وی با بیان اینکه هدف ما خدمت صادقانه به مردم است، افزود: هدف آن است که نسبت به ارائه خدمات به مردم و دریافت اطلاعات از منابع و مآخذ مختلف شرایط به گونه ای مهیا گردد که اداره امور جامعه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیشتر میسر شود.
سیستانی تأکید کرد: کمیته اجرایی پیرامون شناسایی افراد نیازمند و توزیع مناسب اقلام بهداشتی و غذایی در سطح شهرستان و در مناطق مختلف شهرداری ها در شهر اصفهان و بخشداری ها در بخش ها، با مشارکت نیروهای بسیج، امور مساجد، اوقاف و خیرین، تشکیل گردد که می تواند در امر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بسیار مؤثر باشد.
وی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات پساکرونایی، عنوان کرد: علاوه بر مقوله پیشگیری و درمان، آسیب های اقتصادی ناشی از تعطیلی ها باید به درستی مدیریت شود که دولت با همکاری مردم نسبت به عملیاتی کردن این مهم، اقدام می نماید.

شمار جان‌باختگان بیماری کرونا در استان اصفهان تا چهارم فروردین به ۱۰۵ نفر رسید و این خطه همچنان در وضعیت هشدار و قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اجتماعی و اقتصادی ارائه خدمات به مردم اصفهان خانواده شهرداری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی

محمدعلی ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بارش‌های اخیر به جز مواردی آب گرفتگی مورد جدی در بافت تاریخی رخ نداد چرا که با هماهنگی‌های قبلی و آمادگی ایجاد شده در داخل بافت تاریخی زمینه برای بروز مشکل برای بناهای تاریخی کاهش یافت.

وی با تشکر از اهالی محله‌های قدیمی به دنبال دریافت آموزش‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای ورود آسیب به بافت تاریخی یزد، بیشترین آسیب از ناحیه بارندگی اخیر را متوجه زیرساخت‌های استان به ویژه راه‌ها و بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۹۰ تیم امدادی در نقاط مختلف استان یزد برای مدیریت بحران‌های احتمالی، اظهار کرد: در حال حاضر ۷ محور مواصلاتی استان شامل محورهای یزد- دربید، یزد- خضرآباد، اردکان – هامانه، بهاباد- بنستان، ده جمال- ببروئیه، مهریز- کنجکوه برای ایمنی جان مردم استان مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران اظهار کرد: بخش کشاورزی استان به ویژه قنوات نیز در این بارش‌ها با خسارت مواجه شده اند که ارزیابی این خسارت‌ها بعد از پایان بارش‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها در حالت آماده باش قرار دارند، اعلام کرد: ۱۰ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان درگیر سامانه رگباری بودند و بیشترین بارش‌ها و در نتیجه خسارت‌ها مربوط به شهرستان‌های یزد، تفت، اشکذر، زارچ، میبد، اردکان، مهریز و بهاباد بوده است و ابرکوه و خاتم و مروست کمترین مشکل را داشتند.

کد خبر 6087890

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند