Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:06:15 GMT

سرقت هولناک از طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۶۲۹۸

سرقت هولناک از طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 سارق مسلح که سال گذشته در شهر لنده و شهر بهبهان در استان خوزستان و امسال در شهرهای قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه اقدام به سرقت مقادیری طلا از طلا فروشی کرده بودند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "مهدی انصاری"، در خصوص جزئیات این خبر گفت : سال قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لنده و همچنین وقوع سرقت مسلحانه در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سال جاری مقادیری زیادی طلا  سرقت شد که کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پرتلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای افراد سارق مسلح را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مخفیگاه باند سارقان مسلح در یکی از شهرهای استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی ، طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان در دو شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان، 6 نفر در این راستا دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

سردار انصاری با بیان اینکه این افراد سارق به صراحت به سرقت طلافروشی در شهرهای لنده و قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان اعتراف کردند در ادامه گفت : اعضای باند 6 نفره سرقت مسلحانه ، مجدداً درصدد انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر بهبهان استان خوزستان و شهر دیلم در استان بوشهر بودند که از اجرای برنامه شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می کند به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سارق مسلح طلا فروشی استان کهگیلویه و بویراحمد استان خوزستان سرقت مسلحانه شهر بهبهان شهر لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان