Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، محسن حیدری سه‌شنبه ۵ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزش باد شدید جنوبی که دیروز از حوالی خاش تا شمال سیستان و بلوچستان را در بر گرفته بود دیشب به اوج خود رسید و گرد و غبار آن میانگین ساعتی غلظت ذرات معلق در هوای زابل را به ۳۰۳۲ میکروگرم بر مترمکعب یعنی ۲۰ برابر حد مجاز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشینه سرعت وزش باد از صبح دیروز تا صبح امروز در شهرهای زابل ۱۰۱، نصرت آباد ۹۴، خاش ۸۳، زاهدان ۷۹ و زهک ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم‌اینک وزش باد قابل توجهی در سطح استان نداشته و شعاع دید افقی در تمام شهرهای دارای اداره هواشناسی در حالت عادی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی امروز وزش باد قابل توجهی در سیستان و بلوچستان نداریم.

حیدری به وضعیت پیش روی دمای هوا در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود شرایط دمایی کنونی استان تا جمعه تداوم داشته باشد و شنبه قدری دمای هوا افزایش یابد.  

کد خبر 495152 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • حال هوای تهران خوب است
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت