Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@09:54:29 GMT

با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۶۴۲۸

با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟

رویداد۲۴  براساس مشاهدات میدانی، قیمت خودرو در حدود ۵۰ میلیون تومانی در بازار آزاد از چند مورد فراتر نمی‌رود و تنها می‌توان چند مدل خودروی کارکرده خرید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازار برای سرمایه گذاری در دوران پساکرونا کدام بازار است؟

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000sF1 خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت خودرو آخرین قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی امن با نصب دوربین های مداربسته

نصب دوربین‌ مداربسته برای حفظ امنیت محیط اهمیت بسیاری دارد و این اهمیت در برخی از مواقع خاص سال مانند تعطیلات نوروزی حتی بیشتر هم می‌شود. با نصب دوربین‌های مداربسته، شما می‌توانید برای آسودگی و راحتی خود و داشتن سفری لذت‌بخش و به‌دور از استرس، اقدام کنید. 

در اینجا ما سعی داریم علاوه بر بررسی ضرورت نصب دوربین‌های مداربسته، در مورد نکاتی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

بنابراین اگر می‌خواهید در ایام نوروز با خیالی آسوده به سفر بروید، یا یک نصاب دوربین‌های مداربسته هستید که با نصب دوربین‌های مداربسته در ایام نوروز، خیال دیگران را راحت می‌کنید، این مطلب برای شما آماده شده است.

ضرورت استفاده از دوربین‌های مداربسته در ایام نوروزی

در ایام نوروز که بسیاری از ما به سفر می‌رویم، نصب دوربین‌ مداربسته در خانه می‌تواند یکی از اقدامات ضروری به‌شمار آید.

 دوربین‌های مداربسته به شما اجازه می‌دهند حتی از راه دور هم رویدادهایی که در اطراف منزل شما رخ می‌دهد را کنترل کنید.

 برخی از رویدادهایی که با نصب دوربین‌های مداربسته می‌توانید از وقوع آن‌ها جلوگیری نمایید، مواردی هستند که مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جلوگیری از جرایم: دوربین‌های مدار بسته عاملی تهدیدزا برای جنایتکاران هستند و آن‌ها را از انجام جریم باز می‌دارند. امکان ثبت رویدادها و وقایع: دوربین‌های مداربسته امکان ضبط تصاویر و ویدیو‌هایی از اتفاقاتی که در محل نصب دوربین رخ می‌دهد را برای شما فراهم می‌کنند؛ بدین طریق می‌توانید درصورت رخ‌داد هرگونه جرمی، فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده را به‌عنوان شواهد قابل استناد مورد استفاده قرار دهید. امکان نظارت به سالمندان و کودکان: با نصب دوربین مداربسته در محیط می‌توانید از راه دور وضعیت سلامت سالمندان و کودکان را چک کنید. بهبود امنیت محیط: وجود دوربین‌های مداربسته در محیط، خطراتی همچون سرقت، تعرض و تخریب را کاهش می‌دهند و به بهبود امنیت محیط منجر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها: با نصب دوربین‌های مداربسته تا حد قابل توجهی می‌توانید هزینه‌های مربوط به نظارت‌های امنیتی را کاهش دهید و از منابع خود به صورت موثرتری استفاده کنید.

با این اوصاف نصب دوربین‌های مداربسته در محیط به‌عنوان ابزارهای امنیتی، اهمیت بسیاری دارند و کمک می‌کنند تا بتوانید از خطراتی که ممکن است در محل مورد نظرشما به‌وجود آید، جلوگیری کنید.

حال اگر برای خرید و نصب دوربین‌ مداربسته ترغیب شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به‌خرید، نکاتی که در ادامه توضیح می‌دهیم را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یک دوربین مداربسته مناسب را بخرید. 

راهنمای خرید دوربین مداربسته

در اینجا سعی کرده‌ایم راهنمای جامعی برای خرید دوربین‌های مداربسته خدمت شما ارائه دهیم، تا بتوانیم از جنبه‌های مختلفی شما را به سمت خرید یک دوربین مداربسته مناسب هدایت کنیم.

 تصمیم بر این است که در مورد ویژگی‌های محیطی دوربین مداربسته صحبت کرده تا شما با توجه به شرایط محیطی مورد نظر خود یک انتخاب خوب را داشته باشید.

برخورداری از قابلیت دید در شب

بی‌شک امنیت محیط در تمامی ساعات شبانه‌روز باید برقرار باشد و نمی‌توان گفت امنیت محیط در پایان روز به اتمام می‌رسد؛ از همین‌رو دوربین‌ مداربسته مورد نظر شما باید بتواند در ساعات تاریکی یا در محیط‌های کم نور هم به‌خوبی تصاویر را ضبط کند.

 دروبین‌هایی با قابلیت دید در شب چنین امکانی را برای شما فراهم خواهند کرد؛ پس می‌توان نتیجه گرفت این مدل از دوربین‌های امنیتی، عملکرد بهتری دارند.

برخورداری از زاویه دید متغیر

از مسائل مهم‌ دیگری که در راهنمای خرید دوربین مداربسته باید به آن اشاره کنیم، قابلیت چرخش و تغییر زاویه دید دوربین است.

برخی مدل دوربین‌ها زاویه دید ثابتی دارند و برای تغییر زاویه دوربین یا زوم آن‌ها، باید به شکل دستی اقدام کنید؛ این درحالی است که دوربین‌های نسل جدید، تغییر زاویه دید و زوم را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند و در محیط‌های وسیع‌تر عملکرد بهتری دارند. 

قابلیت نصب در فضای خارجی و داخلی

درحال حاضر دوربین‌های مداربسته با توجه به فناوری‌هایی که در ساخت آن‌ها به کار رفته و شکل ظاهری‌شان برای نصب در فضای داخلی یا خارجی مناسب‌اند.

برای مثال دوربین‌های دام بسیار ظریف‌اند و بهتر است در فضای داخلی نصب شوند؛ اما دوربین های بولت در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند؛ بنابراین می‌توان آن‌ها را در محوطه‌های باز نصب کرد. 

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

برای خرید و نصب دوربین مداربسته، علاوه‌بر موارد فوق شما باید به نکاتی هم توجه کنید. رعایت این نکات هنگام خرید به‌ شما کمک می‌کند که انتخاب‌های عاقلانه‌تری انجام دهید و رضایت بالاتری از خرید خود داشته باشید. 

قیمت 

یکی از دغدغه‌هایی که بی‌شک شما هنگام خرید دروبین‌های مداربسته در ذهن دارید، قیمت آن‌ها است. خوشبختانه در حال حاضر انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته با طیف قیمتی گسترده‌ای در بازار وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه درنظرگرفته شده برای خرید، یک دوربین باکیفیت و مقرون به صرفه را انتخاب کنید. 

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته نشان می‌دهند، قیمت پایین را نمی‌توان به‌عنوان یک فاکتور اساسی برای خرید دوربین در نظر گرفت. البته احتمال اینکه دوربین‌های گران قیمت برای شما مناسب نباشند هم وجود دارد؛ از همین‌رو بهتر است که قیمت را با فاکتورهای دیگر بسنجید. 

مرکز خرید معتبر

حتی با در نظر گرفتن تمامی نکات مهم در راهنمای خرید، در صورتی که به یک فروشگاه معتبر یا نمایندگی‌های فروش آن برند مراجعه نکنید، احتمالا رضایت چندانی از خرید خود نخواهید داشت.

در حال حاضر فروشگاه‌های بسیاری به شکل حضوری و غیرحضوری در زمینه عرضه تجهیزات امنیتی فعالیت دارند؛ اما بی‌شک تمامی آن‌ها قابل اعتماد نیستند. با این اوصاف برای خرید و نصب دوربین مداربسته باید مطمئن شوید، فروشگاهی معتبر را برای اینکار انتخاب کرده‌اید.

برند دوربین

از نکات مهم در خرید دوربین مداربسته می‌توان به انتخاب یک برند مناسب اشاره کرد. در حال حاضر کمپانی‌های بسیاری در بازار بین‌المللی در زمینه عرضه و تولید سیستم‌های امنیتی فعالیت می‌کنند؛ با این حال اعتماد به تمامی آن‌ها کار عاقلانه‌ای نیست. 

برندهای مختلف تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند و بی‌شک کیفیت محصولات برندهای مختلف مشابه نیست؛ از همین‌رو شما باید سراغ برندهای خوب بازار بروید.

برندهایی مانند هایک ویژن و داهوا از برندهای ساخت سیستم‌های امنیتی در جهان‌اند که درصد قابل توجهی از رضایت کاربران را به‌خود اختصاص داده‌اند. در بخش بعدی توضیحات بیشتری در مورد این دو برند محبوب در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 برندهای دوربین مداربسته

در میان تمامی برندهای موجود در بازار، کاربران تنها از نحوه عملکرد تعدادی از آن‌ها راضی بوده‌اند.

برندهای داهوا و هایک ویژن که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم، توانسته‌اند توجه کاربران را به‌خود جلب کنند و شمار کثیری از کاربران هنگام نصب دوربین مداربسته در محیط به سراغ آن‌ها می‌روند.

حال با بررسی ویژگی‌های این دو برند به شما نشان می‌دهیم، دلیل محبوبیت آن‌ها در میان کاربران چیست. 

دوربین مداربسته هایک ویژن

در لیست دوربین‌های مداربسته مناسب به احتمال زیاد شما با دوربین‌های مداربسته هایک ویژن هم روبه‌رو می‌شوید. دوربین‌های هایک ویژن را می‌توان از نظر شمار فروش در بازار بین‌المللی رقیبی برای دوربین‌های داهوا دانست؛ چرا که سهم قابل توجهی از بازار دوربین‌های مداربسته به برند هایک ویژن اختصاص دارد.

کمپانی هایک ویژن با تولید و ساخت انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته به یکی از برندهای محبوب جهانی تبدیل شده و از محصولات آن می‌توان برای حفظ امنیت در پروژه‌های بزرگ و کوچک ساختمانی، تجاری و صنعتی استفاده کرد. با این اوصاف می‌توان گفت هیچ محدودیتی در نصب دوربین مداربسته هایک ویژن برای مکان‌های مختلف وجود ندارد.

برای آگاهی از انواع، ویژگی‌ها و قیمت‌های دوربین‌های هایک ویژن که از محصولات با کیفیت و پیشرفته در زمینه نظارت تصویری هستند، سایت نماینده هایک ویژن را مشاهده کنید.

دوربین مداربسته داهوا

بی‌شک اگر بخواهید لیست برندهای دوربین‌ مداربسته دنیا را مورد بررسی قرار دهید، در همان صدر لیست با دوربین‌های مداربسته داهوا مواجه خواهید شد.

داهوا یکی از غول‌های تولیدکننده سیستم‌های حفاظتی در دنیا است که توانسته به‌وسیله تولید انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته با فناوری‌های مختلف، سهم قابل توجهی از بازار را به‌دست آورد. 

تولید دوربین‌هایی با ویژگی‌های مختلف، تنوع محصول از نظر قیمت، پشتیبانی پس از فروش، رعایت استانداردهای بین‌المللی در ساخت دوربین‌ها و مشتری مداری از جمله مواردی هستند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان عامل‌های موثر در موفقیت برند داهوا یاد کرد. 

برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره انواع مختلف دوربین های داهوا و قیمت خرید آن ها ، توصیه می کنم  با نماینده داهوا در ارتباط باشید .

دوربین مداربسته را از کجا بخریم؟

اگر سرچ کوچکی در فضای اینترنت داشته باشید، بی‌شک متوجه می‌شود که صنعت ساخت سیستم‌های امنیتی تا چه حد اشباح شده‌اند؛ از همین‌رو شما باید مطمئن شوید برای نصب دوربین مداربسته و خرید دوربین‌های خوب و ماسب به مراکزی معتبر و نمایندگی‌هایی که از ویژگی‌های زیر برخوردارند، مراجعه کنید.

عرضه محصولات اورجینال و اصل ارائه گارانتی به‌همراه محصولات برخورداری از خدمات پس از فروش

موج گستران رادیس یکی از مراکز فروش برندهای نامبرده است. شما می‌توانید به‌منظور خرید یک دوربین مناسب و نصب آن در محیط مورد نظر خود وارد این سایت شوید . همچنین برای اطلاعات بیشتر نام موج گستران رادیس را در گوگل جستجو کنید.



انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • خرید خودروی ژاپنی با ۸۰۰ میلیون / سوزوکی جیمنی ارزان به بازار رسید!
  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • بازار پررونق خودرو در شب عید/ مردم در گرانی بیشتر تمایل به خرید دارند!
  • دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • نوروزی امن با نصب دوربین های مداربسته
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳؛ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟