Web Analytics Made Easy - Statcounter

فنونی زاده به تمجید از رسول پناه پرداخت.

طرفداری- پیشکسوت پرسپولیس می گوید قرارداد کارگزاری باشگاه پرسپولیس بدون اطلاع هیأت مدیره امضا شده است.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد اختلافات شدید مدیریتی که بین هیأت مدیره و محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل مستعفی باشگاه رخ داده، گفت:

من به اتفاق عربشاهی روز 25 اسفند نزد رسول پناه رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را آدم بدی ندیدم و یک مدیر فوق‌العاده مثبت بود. او به جز اینکه اعضای تیم بزرگسالان را شارژ مالی کردند 150 میلیون تومان هم جلوی ما از حساب شخصی‌اش به پنجعلی داد تا 60-70 درصد از مطالبات مربیان و کادر فنی تیم پایه پرسپولیس هم پرداخت شود.

فنونی زاده تصریح کرد:

من همیشه انصاری‌فرد را تائید می‌کردم و او را مورد حمایت خود قرار می‌دادم اما هم در صحبت‌های رسول پناه و انصاری‌فرد تناقض‌هایی دیده می‌شد که فکر می‌کنم حق با رسولی‌پناه بود زیرا او به ما سند و مدارک زیادی نشان داد و مقابل چشمان خودمان هم به مدیر مالی باشگاه دستور داد تا چک‌های تیم‌های پایه پرداخت شود. 

وی افزود:

قرار بود من با تیم‌های پایه کار کنم. پنجعلی قرارداد من و قلیچ و دو سه نفر از بچه‌ها را نزد مدیرعامل وقت باشگاه برد اما طاهری، گرشاسبی و عرب یک ریال ندادند و این قرارداد امضا نشد. من هم حاضر نشدم با تیم‌های پایه به صورت مجانی کار کنم و گفتم به عنوان بازیکن تقریبا مجانی برای پرسپولیس کار کردم. برخی از مدیران عامل سابق باشگاه به دنبال جیب خودشان بودند ولی رسولی‌پناه دکتر است و 5 میلیارد از حساب شخصی خودش هزینه کرد نه برای مشهور شدن بلکه به خاطر علاقه به پرسپولیس. وزیر محترم ورزش باید او را حفظ کند. چنین مدیرانی به درد پرسپولیس می‌خورند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اما اکنون شاهد کشمکش بین مدیرعامل مستعفی و اعضای هیأت مدیره هستیم و نمی‌توان بدهی‌های سنگین خارجی را از جیب شخصی کسی پرداخت، گفت:

بله البته به رادوشوویچ و بشار رسن هم قرار شد پرداختی داشته باشند. رسول پناه مدیر خوبی است و او باید در پرسپولیس حفظ شود. تمام پول‌هایی هم که به باشگاه آمده همگی مستند و مکتوب است.

وی تصریح کرد:

حدود 200-300 میلیون تومان هواداران باشگاه کمک کرده‌اند اما قرارداد شرکت کارگزاری پرسپولیس قراردادی است که 30 درصد پول باشگاه در آن نابود می‌شود. حامیان مالی مثل ایرانسل، همراه اول و بانک گردشگری پول به حساب باشگاه واریز می‌کنند اما 30درصد آن طبق این قرارداد به شرکت کارگزاری باشگاه واریز می‌شود. قراردادی که بدون اطلاع هیأت مدیره امضا شده است و سرنوشتش اینگونه می‌شود که 30 درصد پول‌های پرسپولیس از بین می‌رود.

فنونی زاده در مورد احتمال نیمه تمام ماندن لیگ گفت: 

امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خلاص شویم و مسابقات لیگ برتر حتی بدون حضور تماشاگر برگزار شود زیرا پرسپولیس 10 امتیاز از تیم دوم بیشتر دارد و حیف است که این لیگ تمام نشود و ما چهارمین بار متوالی قهرمان نشویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فنونی زاده هیأت مدیره رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت

علیرضا اصغرزاده اظهار داشت: بیمه کردن رایگان دهک‌های یک تا پنج و ارائه تخفیف به دهک‌های ششم تا نهم از مهمترین اقدامات این سازمان بیمه‌گر در راستای پوشش بیمه همگانی بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان در قالب طرح پزشک خانواده از خدمات درمانی بیمه سلامت برخوردار هستند، افزود: در طرح پزشک خانواده با ۹۴ پزشک طرف قرارداد هستیم.

اصغرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد هزینه خدمات درمانی در بخش دولتی و غیردولتی و خیریه ‏‏مددجویان را بیمه سلامت تقبل می‌کند، اضافه کرد: تعداد کد خدمتی مددجویان بهزیستی از ۹ به ۹۹ افزایش یافته است.

وی از نشان‌دار کردن ۱۴ هزار و ۱۸۹ بیمار خاص و سخت علاج در استان خبر داد و اظهار داشت: پارسال، ۷۶۰ میلیارد ریال جهت هزینه‌های بیماران تحت پوشش این صندوق ‏‏تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید

نشان دار شدن ۴۰ هزار نفر بیمه شده سلامت در چهارمحال و بختیاری

اصغرزاده با اشاره به خرید خدمت از ۷۸۷ موسسه و مرکز طرف قرارداد شامل پزشک عمومی، متخصص، درمانگاه، تصویربرداری و توانبخشی، گفت: اجرای طرح دارویار در داروخانه‌های طرف قرارداد و پرداخت مابه‌التفاوت ارز دارویی، افزایش خدمات دندانپزشکی، پوشش هزینه‌های درمان و توانبخشی بیماران اوتیسم و بیماران مزمن کلیوی و دیابت و بیماران موکوپلی، انعقاد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد و کارشناسان مامایی ‏‏و پوشش هزینه درمان کاشت حلزون شنوایی ‏‏بخشی از خدمات بیمه سلامت به بیمه‌شدگان است.

وی یادآور شد: تحت پوشش قرار دادن خدمات روانشناسی، پوشش بیمه مادران باردار و فرزندان تا پنج سالگی، رفع محدویت و اعلام آمادگی انعقاد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی، اجرایی شدن کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک و حذف دفترچه و ایجاد پرونده الکترونیک برای تمامی بیمه‌شدگان، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه شهروندی‏‏، حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات درمانی در مراکز و موسسات درمانی با ارائه کدملی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏و تداوم و توسعه پوشش بیمه اتباع خارجی ‏‏‏از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بیمه سلامت استان است.

اصغرزاده ادامه داد: از حدود یک میلیون نفری این استان ۶۲۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۶۱ هزار نفر در صندوق روستاییان، ۷۷ هزار نفر در صندوق کارکنان دولت، ۵۹ هزار نفر در صندوق بیمه ایرانیان و ۲۲ هزار نفر نیز در صندوق سایر اقشار عضو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی