Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: هم‌اکنون ۴۴ فرصت سرمایه‌گذاری جدید در منطقه آزاد انزلی با رویکرد جهش تولید در سال ۹۹ در نظر گرفته شده است که در راستای اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ایران است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، وحید طالب‌پور امروز در جمع خبرنگاران از ایجاد 44 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در منطقه آزاد انزلی با رویکرد جهش تولید در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: از جمله محورهایی که در فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید لحاظ شده در واقع احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، طرح جامع مصوب منطقه آزاد، اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز 20 ساله ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی بر اساس زیرساخت‌های ایجاد شده توسط این سازمان و بخش خصوصی و همچنین توانمندی‌های منطقه بوده است گفت: پتانسیل‌های جغرافیایی، فعال شدن کریدور بین‌المللی و نقش محوری این منطقه جهت روابط ایران با اتحادیه اوراسیا از دیگر عوامل موثر در ایجاد فرصت‌های جدید به شمار می‌رود.

طالب‌پور، بهره‌مندی از تجربیات طرح‌های سرمایه‌گذاری پیشین در این منطقه را در بررسی کارشناسی طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری موثر و ضروری دانست و گفت: از مهم‌ترین مولفه‌های تدوین بسته سرمایه‌گذاری جدید می‌توان به ارائه اطلاعات درست درباره اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه مانند حجم سرمایه، زمین مورد نیاز و مدت اجرای پروژه اشاره کرد.

گیلان| رشد مبادلات تجاری در بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی؛ تحریم‌ها بی‌اثر شدپهلوگیری 120 کشتی تجاری در بندر کاسپین گیلان / منطقه آزاد انزلی مبدأ ورود به بازار بزرگ اوراسیا شدانعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری ‌کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا ‌با محوریت سازمان منطقه آزاد انزلی

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: انتقال تکنولوژی و دانش جدید، صادرات‌محور بودن، اهمیت نیاز بازارهای کشورهای منطقه، رعایت الزامات زیست محیطی و دانش بنیان بودن سرمایه‌گذاری‌ها برنامه از جمله مهم‌ترین الزامات تخصصی سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی به شمار می‌رود.

طالب‌پور با اشاره به تنوع حوزه‌های سرمایه‌گذاری‌های جدید در منطقه آزاد انزلی بیان کرد: بخش گردشگری و سلامت، لجستیک و خدمات بندری، تولیدی و صنعتی، فرآوری محصولات کشاورزی و شیلات از جمله حوزه‌های متنوع فرصت‌های جدید سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی بوده که بستر‌های آن با توجه به تنوع و امکان بهره‌برداری فراهم شده است.

به گزارش تسنیم، علاقمندان برای دسترسی به جزئیات فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی می‌توانند به پرتال این سازمان به آدرس www.anzalifz.ir مراجعه کنند و برای دریافت پاسخ سؤالات به مدیریت جذب سرمایه‌گذاری سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی سازمان منطقه آزاد انزلی جدید سرمایه گذاری سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری جدید سرمایه گذاری فرصت های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی کشور گفت: برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تدوین شده و ارائه تسهیلات بر روند اجرای سرمایه‌گذاری در این بخش لحاظ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عوض علیزاده مقدم صبح امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در نشست کمیته فرعی کشاورزی و احیا و توسعه پایدار دشت قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در مرحله جدید از رویکرد اعتباری و مالی به سمت رویکرد اقتصادی و توسعه‌ای حرکت خواهد کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی در جهت سرمایه‌گذاری بایستی با روش‌های جدید اقدام به مشارکت بهره‌برداران این بخش کند. البته توسعه پایدار مؤلفه‌های مختلف دارد که یک از آنها سرمایه‌گذاری است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه کشاورزی با بیان اینکه صندوق توسعه بخش کشاورزی با هدف بهبود تقویت حجم سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تدوین شده که ارائه تسهیلات در روند اجرای سرمایه گذاری در این بخش لحاظ شده است.

علیزاده مقدم با تاکید بر اینکه صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یک نهاد خصوصی می‌تواند در زمینه توسعه کشاورزی وارد شود، گفت زیرساخت‌های خوب، اما بلاتکلیف در بخش‌های مختلف به ویژه تعاونی‌ها وجود دارد که با ورود صندوق توسعه بخش کشاورزی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق تاکستان یک صندوق محصولی کشمش کشور است که نقش اساسی در روند صادرات این محصول و بازاریابی آن خواهد داشت. بخش خصوصی آماده افزایش سرمایه است، مشروط به اینکه بخش دولتی نیز مشارکت و پشتیبانی لازم را داشته باشد.

کد خبر 745383

دیگر خبرها

  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم