Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «پارسینه»، سریال پایتخت شش این شب‌ها مثل هر ساله طرفدار بسیار پیدا کرده است و گویا در آخرین قسمت از این مجموعه با اتفاقات شیرین تری نسبت به سال‌های گذشته روبرو خواهیم شد. رحمان و رحیم پایتخت که در حقیقت مصطفی و مجتبی حبشی نام دارند امسال در این فصل از پایتخت اولین تراک رسمی خود به نام «تو خیابون» را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگویی کوتاه با این دو برادر دوقولو ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید:

خیلی شبیه هم هستید چطور می‌شود شما را از هم تشخیص داد؟

مصطفی: قرار باشه تشخیص بدید که دیگه جذابیت دوقولوها را نداره (خنده) کمی دقت کنید به راحتی متوجه می‌شوید.

مجتبی: من بخاطر ضربه ای که به بینیم وارد شده کمی قوز پیدا کرده به خاطر همین به راحتی می‌توان از قوز بینی ما دو نفر را شناخت گرچه داداش از من خوشتیپ تر است.

کدامیک بزرگترید؟

مصطفی: بزرگی و کوچکی در من و داداش معنا نداره و همیشه سعی کرده ایم به هم احترام بگذاریم و پشت همو خالی نکنیم اما من پنج دقیقه زودتر از مجتبی به دنیا آمدم اما معمولا در تلویزیون یا برای مصاحبه وقتی دعوت می‌شویم مجتبی بیشتر و بهتر از من صحبت می‌کند.

مجتبی: نظر لطف مصطفی است. ما برادران حبشی متولد 5/5/1375 از روستای پرچور شهرستان عباس آباد هستیم.

پایتخت شش تا این قسمت خیلی خوب پیش می‌رود. نظرتان چیست؟

مصطفی: من فکر می‌کنم پایتخت شش روند تکمیلی است و بسیار هوشمندانه ساخته شده است و امیدوارم که مردم در این روزهای غمگین لذت ببرند.

مجتبی: به هر حال همیشه پایتخت با بیشترین استقبال روبرو بوده است و این بار هم به طور یقین زیباتر خواهد بود. در این فصل از پایتخت هر فردی درگیر ماجرای شخصی خودش می‌شود که بیشتر از این اجازه توضیح ندارم.

امسال خوانندگی شما از ابتدا مطرح شد. چه حسی دارید؟

مصطفی: خیلی خوشحالیم که امسال برای اولین بار کار من و داداش به نام «تو خیابون» بیرون آمد که جا دارد از تنظیم کننده کار، آقای مسعود جهانی و ترانه سرا خانم مهشاد عرب تشکر داشته باشیم.

مجتبی: دومین قسمت از پایتخت بود که اجرای من و داداش را نشان دادند و همانطور که داداش گفت اولین کار با آهنگسازی خودمان بود که برای مردم پخش شد و این نوید هم بدهم که کلی سورپرایز در سال جدید برای مردم عزیز داریم و امسال اوج خوانندگی ما است.

دستِ بزن هم داشتید و ما نمی‌دانستیم؟

مصطفی: دیگه این را از آقای نویسنده و محسن تنابنده عزیز بپرسید.

مجتبی: آقای هومن حاج عبدالهی مثل یک برادر بزرگتر همیشه هادی و راهنمای ما تو کار بودند و یکی از نزدیکترین دوستان ما شخص بزرگوار ایشان هستند. دیگه اینگونه آیتم نوشته شده است.

صحبت محسن تنابنده شد. نظرتان در مورد شخصیت این بازیگر کاربلد چیست؟

مصطفی: بعد لطف خداوند این محسن تنابنده بود که راهی برای پیشرفت من و داداش در رسانه ملی باز کرد و ما برای اولین بار ایشان را در پشت صحنه شهرزاد دیدیم که به طور اتفاقی دعوت به پایتخت شدیم. محسن تنابنده در پیشرفت دیگران خیلی سهیم است.

مجتبی: قلب مهربانی دارد و دوست دارد هر کسی که ایفای نقش می‌کند به بهترین شکل از پس نقش بربیاید و این نشان از قلب رئوف آقای تنابنده دارد.

کمی از شیطنت‌های دوران بچگیتان بگویید؟

مصطفی: شیطنت تا دلتان بخواهد زیاد بوده است و بیشتر به دوران مدرسه بر می‌گردد و بیشتر یادم است برای اذیت کردن دیگران از جک و جانور استفاده می‌کردیم.

مجتبی: بارها من و داداش جای هم امتحان داده ایم یا در دوران خدمت پست دادیم و کلا شیطنت‌های خیلی وحشتناک نداشتیم.

امسال سال موسیقیایی شما است یا بازیگری؟

مصطفی: سوال خوبی پرسیدید من و داداش از همان ابتدا تمام تمرکزمان روی خوانندگی بوده است و قطعا امسال آثار بیشتری را به بازار عرضه می‌کنیم.

مجتبی: ما خواننده هستیم و زیر نظر آقای مسعود دهقان که تهیه کننده کارهای ما هستند تمرین و اجراء داریم و جا دارد از آقای دهقان که مثل یک پدر دلسوز بالا سر ما بودند صمیمانه تشکر کنیم.

در پایان چه صحبتی دارید؟

مصطفی: ابتدا عرض تسلیت دارم به خانواده‌های داغدار که به خاطر بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست دادند. امیدوارم سال جدید این بیماری ریشه کن شود و همه در کمال آرامش زندگی کنند. منم تشکر می‌کنم از آقای مسعود دهقان که همیشه حامی ما در کار و زندگی بوده اند.

مجتبی: منم عرض تسلیت دارم و برای خانواده‌های این عزیزان از خداوند منان صبر مسئلت دارم. اسم گروه من و داداش ریکادو است. ریکادو یک اصطلاح مازنی به معنای دو پسر است. موفق و شاد باشید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال پایتخت رحمان و رحیم محسن تنابنده خوانندگی محسن تنابنده من و داداش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه شهداب یزد سکان هدایت تیم خود را برای فصل آینده به رحمان محمدی راد بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران دادند.

این انتخاب نشان می دهد مدیران و مسئولان باشگاه شهداب یزد در سال آینده فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و رحمان محمدی راد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف آنها خواهد بود.

محمدی راد که در فصل 97 با تیم شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، حالا با این تیم به دنبال دومین قهرمانی خود خواهد بود. وی سالها در تیم ملی والیبال در کنار مربیان بزرگی چون ولاسکو مشغول به کار بوده و می توان گفت باشگاه شهداب با انتخاب او به عنوان سرمربی شهداب یزد بسیار هوشمندانه کار کرده است و انتخاب عالی برای این تیم است.

رحمان محمدی راد در مصاحبه ی کوتاهی که با صفحه باشگاه شهداب داشته به طور ضمنی اعلام کرد که یک تیم قوی برای قهرمانی خواهد بست.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • تحلیلگر آمریکایی با غلتک از روی ربع‌پهلوی رد شد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • تا به حال ترکیب مشکی و صورتی را امتحان کرده اید؟! (عکس)