Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری تهران از برخورد با رستوران‌های متخلف از مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این زمینه از دستگاه‌های مربوطه خواسته شده در صورت نیاز این اماکن را پلمب کنند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت برخی از سفره‌خانه‌ها در منطقه درکه، دربند و برخی دیگر از نقاط استان تهران اظهار کرد: همانطور که در ستاد مفابله با کرونا تصمیم گیری شده است فعالیت برخی از صنوف فعلاً تعطیل است و در صورت فعالیت آنها طبق قانون عمل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین زمینه از طریق  سازمان گردشگری که سفره‌خانه‌ها زیر مجموعه آنها فعالیت می‌کنند پیگیری‌های لازم انجام شده است که برخوردهای لازم با متخلفین صورت گیرد، ضمن اینکه از فرمانداری شمیرانات خواسته شده است در مورد فعالیت رستوران‌ها طبق قانون عمل کند و نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام شود.

معاون امور عمرانی استانداری تهران همچنین از ضدعفونی معابر شهر و اماکن عمومی در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: بر همین اساس در چند نوبت مواد ضدعفونی از استان‌ها و شهرستان‌ها مختلف تهیه و در اختیار فرمانداران و شهرداران شهرستان‌ها تهران قرار داده شده است و بزودی قرار است از ماهشهر نیز مواد جدیدی تهیه شود.

دستورالعمل شماره 2 پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اماکن و تاسیسات گردشگری ابلاغ شددرخواست تعطیلی اماکن سیاحتی برای کاهش شیوع کروناآغاز عملیات آتش‌نشانی تهران برای آلودگی‌زدایی در اماکن عمومی + فیلم و تصاویرجزئیات بسیج ملی مقابله با کرونا؛ گام اول ضدعفونی‌ منازل مبتلایان و غربالگری اماکن عمومی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی

بنا بر اعلام مسئولان شهری، شهرداری تهران با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی برخورد قاطع خواهد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد فیاض؛ مدیرکل ‌هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی؛ رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه 5 به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه‌سازی شهروندان از مواردمورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و درمورد خودروها و مراکز جمع‌آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها ، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی؛ رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و ماموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسئول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از6 ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

جمع‌آوری پسماندهای حجیم در پایتخت/ تم رنگ برای تهران 1403 چیست؟

وی افزود: با پدیده تکدی‌گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضایی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان ، اخلاق ، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری ، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی؛ شهردار منطقه 5  با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری کرد.

شهردار منطقه 5 اظهار کرد: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه5 می‌بایست در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد پلمب شدند