Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش مهدوی «نذر همدلی» با محور تهیه و توزیع بسته‌های عیدانه به مناسبت ایام نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، به همت مسجد مقدس جمکران در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پویش مهدوی «نذر همدلی» به همت مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان، سالروز میلاد باسعادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در توقیع به شیخ مفید(ره) فرمودند: «اگر شیعیان ما که خداوند توفیق طاعتشان دهد در راه ایفای پیمانی که بر دوش دارند، همدل می‌شدند، میمنت ملاقات ما از ایشان به تأخیر نمی‌افتاد…» این یعنی خیر شیعیان در اجتماع قلبی است نه کثرت عددی.

این پویش درصدد است به دلیل تعطیلی جشن‌های نیمه شعبان برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره مبتلایان به این بیماری، جشن ولادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) را به خانه‌های مردم ببرد از این رو، بسته‌های عیدانه شامل پرچم، نبات و نمک تبرکی، شیرینی و شکلات و … تهیه و درب منازل توزیع می‌شود.

هزینه تهیه هر بسته هشت هزار تومان است که علاقمندان به مشارکت در آن می‌توانند از طریق شماره گیری #۳۱۳*۷۸۰* یا واریز نقدی به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳ اقدام کنند.

مشارکت در این طرح به صورت آنلاین از طریق وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیمه شعبان امام زمان مسجد مقدس جمکران ویروس کرونا میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی امام خمینی ( ره ) این شهر اظهار داشت: در روزهای ابتدایی تاسیس سپاه پاسداران وظایف سنگینی بر عهده داشت، حفاظت از پرواز، جهاد سازندگی و حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش گوشه‌ای از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است، نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی افزود: خداوند در آیه‌ای که آرم سپاه به آن مزین شده است، می‌فرماید با تمام قدرت بر دشمنان وارد شوید و آن‌ها را بترسانید و آگاه باشید در این مسیر هرچه هزینه دادید خداوند جبران خواهد کرد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعاهای دشمنان به هدف برخورد کرده است.

امام جمعه اصفهان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است و قطعا عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.

وی افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی در آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها به آلت دست آمریکا و انگلیس تبدیل شده اند، جنگ غزه درس‌های فراوانی برای ما دارد، با این عملیات پیروزمندانه توانستیم از دیوار آهنین و حریمی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن به ظاهر برای خود ساخته بودند و به آن می‌بالیدند به مدد الهی عبور کنیم و این نشان داد که این دیوارها از تار عنکبوت نیز سست‌تر است.

وی با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پروازها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

وی اذعان داشت: مقاومت و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت است و با برجا گذاشتن خسارت‌های جبران‌ناپذیر دشمن را درهم شکست.

نمازگزاران اصفهانی بعد از اقامه نماز جمعه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و از مصلی امام خمینی تا چهارراه فرایبورگ با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سپاه مچکریم راهپیمایی کردند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897101

دیگر خبرها

  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است