Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:00:42 GMT

آمادگی ۱۷ هزار دستگاه کمباین غلات برای برداشت محصولات

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۱۹۰

آمادگی ۱۷ هزار دستگاه کمباین غلات برای برداشت محصولات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اعلام کرد: با توجه به شروع فصل برداشت غلات و کلزا در کشور و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در ستاد برداشت به منظور انجام به موقع عملیات، خوشبختانه تمهیدات لازم در جهت تأمین و جابجایی کمباین‌های برداشت، همچنین تأمین سوخت کمباین‌های یاد شده به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیز عباسی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های پیش آمده و برخی تغییرات اقلیمی که ممکن است باعث عقب افتادن دو تا سه هفته برداشت محصول شود، اما کمباین‌ها در مناطق مستقر و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان این که بدون شک کمباین‌داران نیز تابع بررسی تب سنجی نظیر سایرین هستند، خاطرنشان کرد: در برداشت سال جاری حدود ۱۷ هزار دستگاه کمباین غلات با ۱۰ هزار و ۲۰۰ جابجایی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4885352

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مکانیزاسیون کشاورزی ویروس کرونا سال جهش تولید بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بورس وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام قیمت دلار گمرک ایران ماسک طبی حقوق و دستمزد وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین