Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاضی آسیابی از صدور کیفرخواست شرکت فرآورده‌های نفتی مرودشت خبر داد و گفت: این پرونده از پرونده‌های مهم جرایم اقتصادی سال ۹۸ بوده که با گزارش اداره کل اطلاعات فارس تشکیل شده است. تاریخ انتشار: 16:00 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۰۸۹ قاضی آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صدور کیفرخواست شرکت فرآورده‌های نفتی مرودشت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی  بیان اینکه این  پرونده ۴۸ متهم دارد، افزود: برای سه نفر از متهمین این پرونده تحت عناوین اتهامی ارتشا و اخلال در نظام اقتصادی از طریق فروش خارج از شبکه ۲۵ میلیون لیتر نفت کوره با تضییع حقوق بیت المال مجموعا به میزان سیصد و هشت میلیارد ریال، کیفرخواست صادر شده است.     دادستان مرکز استان فارس ادامه داد: در مورد ۴۵ متهم دیگر تحت عناوین اتهامی رشاء و تحصیل مال از طریق نامشروع کیفرخواست صادر شده است.   بیشتر بخوانید:  صدور کیفرخواست برای ۲۱ نفر به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق احتکار مایحتاج عمومی قاضی آسیابی خاطرنشان کرد: این پرونده از پرونده‌های مهم جرایم اقتصادی سال ۹۸ بوده که با گزارش اداره کل اطلاعات فارس تشکیل شده و سه نفر از متهمین اصلی پرونده کماکان به لحاظ عجز از توثیق وثیقه بازداشت هستند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان فارس پرونده قضایی صدور کیفرخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۴۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرخطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت:بیش از ۲۴۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور در ۱۵ روز نخست ایام نوروز امسال از طریق خطوط لوله منطقه لرستان به مبادی مصرف انتقال داده شده است.
سید محمد کریم هاشمی زاده افزود:انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ با افزایش حجم انتقال و رشد ۱/۶۳ درصدی نسبت به سال قبل به میزان ۳۳ میلیون و ۹۴۷ هزار لیتر سوخت در منطقه لرستان انجام شده است.
منطقه لرستان دارای ۷۸۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۱۰ الی ۳۰ اینچ ، ۱۹ ایستگاه حفاظت از زنگ و ۱۹ ایستگاه مخابراتی است و روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت خام و ۱۳۵ هزار بشکه فرآورده های نفتی را منتقل می کند.

دیگر خبرها

  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • انتقال ۸۱۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی با خطوط لوله منطقه مرکزی
  • انتقال نوروزی بیش از ۲۴۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در منطقه لرستان
  • انتقال ۲۴۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در لرستان