Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@18:10:01 GMT

حتی لیونل مسی هم پنالتی خراب می کند + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۴۴۱

حتی لیونل مسی هم پنالتی خراب می کند + فیلم

پنالتی های از دست رفته لیونل مسی در رده باشگاهی و ملی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما هدر دادن ضربه پنالتی از سوی لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در رده باشگاهی و ملی را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

لیونل آندرس «لئو» مسی کوچیتینی  بازیکن فوتبال اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که شش بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شده‌است.

او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سال‌های ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ تکمیل کرد. او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابت‌ها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پنالتی لیونل مسی مسی آرژانتین بارسلونا آرژانتین بارسلونا پنالتی لیونل مسی مسی بهترین بازیکن سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در این لحظه محمد مسلمی بازیکن تیم فوتبال چادرملو در محوطه شش قدم سعی بر زدن توپ دارد که سنگربان تیم نفت و گاز گچساران ابتدا توپ را به آغوش می‌کشد و سپس با پای راست خود که بالا آمده با شدت زیادی به سینه مهاجم تیم حریف می‌کوبد.

ویدئو: 330655

این برخورد در دقیقه 5+90 مسابقه رخ داده و اعضای تیم فوتبال چادرملو و در راس آنها سعید اخباری به شدت نسبت به این صحنه معترض هستند و معتقدند پنالتی صد در صد آنها گرفته نشده است. در پایان بازی نیز روابط عمومی باشگاه یزدی عکسی از محل برخورد کف استوک دروازه بان نفت و گاز با مسلمی منتشر کرده که نشان از شدت ضربه وارده دارد.

تیم چادرملو برای سومین مرتبه متوالی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد تا حالا در صورتی که فجر در بازی لغو شده برابر استقلال ملاثانی پیروز شود، جای آنها را در رتبه دوم بگیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد