Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:16:27 GMT

فتح الله زاده تحت مراقبت شدید پزشکی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۵۸۶

فتح الله زاده تحت مراقبت شدید پزشکی

سرپرست سابق استقلال بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت این روزها در قرنطینه است تا بتواند شرایط دشوار بعد از بیماری را پشت سر بگذارد.

به گزارش ورزش سه، علی فتح الله بعد از بازی با گل گهر سیرجان به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد اما دو بیماری سخت باعث شد از سمت خود استعفا بدهد.

 

علی فتح الله زاده در طول یک ماه اخیر به ٢ بیماری ذات الریه و آنفولانزای شدید مبتلا شده است و چون در این مدت مقاومت بدنش افت کرده هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد تا به بیماری کرونا مبتلا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فتح الله زاده در شرایطی برای مخاطبان ورزش سه به مناسبت سال نو پیام ویدئویی ارسال کرد که آثار بیماری در چهره او کاملا مشخص است.


 در پیام فتح الله زاده آمده است:


*سلام عرض می کنم خدمت مردم شریف ایران. همانطور که می دانید همه ما در این روزها در خانه هستیم و دوران قرنطینه را طی می کنیم. بنده به دستور پزشکم ١۴ روز است که در خانه هستم.

*همه ما تلاش می کنیم از این بحران غم انگیز  جهانی عبور کنیم و دوباره شادابی را به زندگی مان برگردانیم. امیدوارم با ماندن در خانه به پاره شدن زنجیره این بیماری کمک کنیم.

*خوشحالم که من هم به کمپین «دست یار» که به همت هلال احمر تشکیل شده پیوستم که برای رساندن اقلام ضد عفونی کننده به دست افراد نیازمند تلاش می کند.

* امیدوارم همه مردم در کنار هم باشیم و برای شکست دادن این ویروس خطرناک در خانه بمانیم. بازهم سال نو را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

استقلال تهران علی فتح ا.. زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا استقلال تهران علی فتح ا زاده فتح الله زاده علی فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبله مرغان، بیماری شایع اولین فصل سال است

مسعود مردانی با بیان اینکه اینکه احتمال ابتلا به آبله مرغان در فصل بهار افزایش می‌یابد، اظهار کرد: عامل ابتلا به آبله مرغان یک بیماری ویروسی حاد است که منجر به بروز تب و بثورات جلدی (جوش‌های پوستی) در فرد مبتلا خواهد شد. درگذشته این بیماری مخصوص کودکان بود، اما با افزایش سطح بهداشت در جامعه کودکان در مراحل ابتدایی زندگی به این بیماری مبتلا نمی‌شوند و در بزرگسالی با آبله مرغان درگیر می‌شوند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه نشانه‌های ابتلا به آبله‌مرغان در بزرگسالان به مراتب شدیدتر از کودکان است خاطرنشان کرد: این بیماری ارتباط مستقیم با سن دارد، هر چه سن ابتلا افزایش یابد علامت‌های بیماری نیز شدید‌تر است.

مردانی از ظهور جوش‌های پوستی آبله مرغان در قسمت‌های مختلف بدن مانند سر، صورت، اندام و در برخی موارد در تمام بدن به عنوان علائم ابتلا به این بیماری یاد کرد و گفت: دوره حاد این بیماری ۷ روز است، اما در برخی افراد بهبود بیماری ممکن است بین دو تا سه هفته نیز ادامه دار باشد.

این متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری با بیان اینکه به افراد توصیه می‌شود برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری از دست دادن و دیده بوسی با مبتلایان خودداری کنند، خاطرنشان کرد: این بیماری واگیر‌دار است به شکلی که با کوچک‌ترین تماس با فرد آلوده، بیماری انتقال می‌یابد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه معمولا این بیماری در کودکان سالم خفیف است و در موارد شدید، ضایعات می‌تواند تمام بدن را پوشش دهد، اضافه کرد: ممکن است در گلو، چشم‌ها و غشا‌های مخاط مجرای ادرار و واژن نیز نشانه‌هایی از بیماری ایجاد شود.

به گفته وی بثورات تاولی و خارش دار ناشی از عفونت آبله مرغان بین یک هفته تا ۲۰ روز (بسته به شرایط فرد متفات است) پس از قرار گرفتن در معرض ویروس ظاهر می‌شود و معمولا حدود ۵ تا ۱۰ روز این بیماری نشانه‌های خود را دارد.

مردانی به برخی از نشانه‌های آبله مرغان که ممکن است یک یا دو روز قبل از بثورات ظاهر شوند اشاره کرد و افزود: تب (اغلب با تب خفیف ۳۷.۸ تا ۳۸.۹ درجه‌ی سانتی‌گراد شروع می‌شود)، کاهش اشتها، سردرد، خستگی و احساس ناخوشی عمومی از جمله نشانه‌های این بیماری است.

وی توصیه کرد: در صورت ابتلا به آبله‌مرغان ضایعات را نخارانید ممکن است خاراندن ضایعات شما را در معرض خطر عفونت باکتریایی قرار دهد و همچنین می‌تواند باعث برجای ماندن محل ضایعات شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

دیگر خبرها

  • آبله مرغان، بیماری شایع اولین فصل سال است
  • ببینید | تصاویری از جاری شدن سیل شدید در کیش؛ آب وارد خانه‌های مردم شد
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • ساز ناکوک آلرژی در بهار
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • تسریع درمان‌های پزشکی با فناوری‌های جدید حوزه سلامت
  • زنان باردار به مراقبت بیشتری در برابر سرخک نیاز دارند
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟