Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: تعطیلی اجتماعات و توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی اقدام مهمی بود لذا از استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و علمای بزرگ مشهد تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن روحانی در ارتباط ویدئوکنفرانسی اختصاصی با ستاد مقابله با کرونای استان، با قدردانی از تلاش‌های استاندار، مدیران استانی و کادر درمانی اظهار کرد: تلاش‌های انجام گرفته در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور افزود: تعطیلی اجتماعات و توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی اقدام  مهمی بود، لذا از استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و علمای بزرگ مشهد تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: اگر درهای حرم مطهر رضوی به روی زائران نوروزی باز می‌بود؛ جمعیت عظیمی در مشهد حضور پیدا می‌کرد و ممکن بود در برابر زائرین امام رضا(ع) و خود آن حضرت شرمنده شویم.

روحانی خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: از زحمات شما تشکر می‌کنم، می‌دانم بار سنگینی بر دوش شماست و نگرانی بسیاری برای این ایام داشتید، با این حال آمار کاهشی حضور مردم در این استان در ایام نوروز به معنای این بود که حمایت کردند تا شما به موفقیت برسید.

رئیس جمهور همچنین در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی در خراسان رضوی قول مساعدت داد و تاکید کرد: دستورات لازم در این زمینه برای پیگیری توسط وزارت بهداشت را صادر خواهم کرد.

انتهای پیام/ 70058

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور کرونا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ستاد مقابله با کرونا حرم مطهر رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پیکر مرحوم رجبعلی دهنوی پدر شهیدان علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی  و پدر دو جانبازدفاع مقدس صبح امروز بردوش مردم مشهد از مقابل مهدیه در خیابان امام رضا به سمت حرم مظهر رضوی تشییع شد.

پیکر این مرحوم پس از اقامه نماز آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر وی در حرم رضوی به سوی جایگاه ابدیش در بهشت رضا رهسپار شد.

رجبعلی دهنوی صبح دیروز  به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید علی اکبر  دهنوی  در  ۱۰ دی ۵۷ در مشهد،  حمید رضا در   ۳ تیر سال ۶۲ در مهران در عملیات والفجر ۳ و حسین در  ۲۹ اسفند ۶۶ در ماووت در عملیات بیت‌المقدس ۳ به  درجه رفیع شهادت نایل شد.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی