Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش‌اقبال روز سه شنبه در جلسه ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان که با حضور استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: هر کشوری برای داشتن استقلال سیاسی خود در عرصه ملی و بین المللی نیازمند اقتصادی قدرتمند است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا نامگذاری ۱۱ سال گذشته را بر مبنای اقتصادی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در چهار دهه گذشته جمهوری اسلامی به بهانه‌های مختلف همواره مورد هجمه دشمنان بوده و کاهش توان اقتصادی از مهمترین محورهای این هجمه ها است که هم اکنون می‌توان با شتاب بخشی به تولید با اتکا به توان تولید داخلی گام‌های محکمتری نسبت به گذشته در این راستا برداشت.

خوش اقبال با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان نیز گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بخش درمان قبل از شیوع این بیماری در کردستان نسبت به تجهیز بیمارستان‎ها علیه این بیماری اقدام کرده‌اند و تاکنون نیز به صورت تمام وقت در خدمت مردم و بیماران هستند.

وی افزود: برای مقابله با این بیماری بزرگترین نگرانی عدم همکاری مردم با بخش درمان و پیشگیری بود که در چند هفته گذشته این همکاری محقق شده و انتظار ادامه همکاری نیز در مردم همچنان وجود دارد.

محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندج نیز در این جلسه با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در این شهرستان ۸۵ تا ۹۰ درصد صنوف غیر ضروری تعطیل هستند و بازرسان دستگاه‌های نظارتی نیز در حال گشت زنی و اعلام اخطار و پلمب مغازه‌های افراد خاطی هستند.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان، یک هزار و ۷۰۰ روستای دارای سکنه است و بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر جمعیت است که ۷۰ درصد از این افراد در شهرها و ۳۰ درصد نیز در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها کردستان جهش تولید استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان جهش تولید استانداری کردستان کردستان جهش تولید استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز این مانور که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رئیس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در این ایام در سراسر کشور برای تأمین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی همچنین گفت: از ابتدای اردیبهشت تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی شد و در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تأمین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی همچنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی انجام نشده است، تصریح کرد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

کد خبر 6084012

دیگر خبرها

  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • دستاورد‌های مهم موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی در تولید گندم
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد