Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که نمی‌تواند درباره سرنوشت مسابقات لیگ برتر چیزی را به صورت قطعی بگوید. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

 سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری مسابقات فوتبال اظهار داشت: ما پیرو تصمیم ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستیم و از همان ابتدا نیز موضع ما همین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد صادر شود، ما هم مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

 وی در مورد  اطلاعیه جدید ستاد مقابله با بیماری کرونا و مجوز این ستاد برای انجام امور اداری باشگاه‌ها تصریح کرد: این اطلاعیه برای انجام امور اداری بود و فعالیت ورزشی شرایط دیگری دارد. خلیل زاده (سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی) چند روز پیش اعلام کرده که باشگاه‌ها در صورت تمرین هم جریمه می‌شوند. به طور کلی باید برای فعالیت ورزشی مجوزهای دیگری صادر شود.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه پیش‌بینی‌اش برای آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر چه زمانی است، گفت: اجازه بدهید من پیش‌بینی خاصی در این مورد نداشته باشم، چون بحث علمی است و باید با توجه به آمار و ارقام صحبت کنیم. ما هم از بیرون اتفاقات را دنبال می‌کنیم و جا دارد یک خسته نباشید هم به تمام کادر پزشکی کشور بگوییم. الآن بحث جان مردم در میان است و بهتر است با خانه نشستن این زنجیره را قطع کنیم.

 مهدی در خصوص اینکه سازمان لیگ چه برخوردی با باشگاه‌هایی که در این شرایط تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، خواهد شد، گفت: سازمان لیگ در این خصوص موضعی ندارد. بحث تمرین تیم‌ها به نوعی ملک شخصی هر باشگاه است. مثل اینکه به یک نفر گفته می‌شود در خانه بماند. در این رابطه ما نمی‌توانیم موضعی داشته باشیم اما ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی در این خصوص صادر کرده است. ما هم خواهش می کنیم باشگاه‌ها به نکات ایمنی توجه کنند. برخی از باشگاه‌ها برنامه تمرین انفرادی به بازیکنان خود داده‌اند که کار بسیار خوبی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صد درصد مسابقات لیگ برتر در فصل جاری به پایان خواهد رسید یا خیر؟ گفت: ما نمی‌توانیم چیزی را صد درصد بگوییم. ما اولویت‌بندی می‌کنیم و الآن هم اولویت اول سازمان لیگ این است که مسابقات را به پایان برسانیم اما اگر زمان بگذرد و دیگر نتوانیم این کار را انجام دهیم به سراغ اولویت‌های بعدی خواهیم رفت در آن صورت امکان دارد هر تصمیمی گرفته شود.

فوتبال ایران در سال 98؛ بد، زشت، بدهکار!

انتهای پیام/ 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال فوتبال سازمان لیگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فوتبال سازمان لیگ برگزاری مسابقات سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های مختلف فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه‌ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می‌شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتیکه دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

کد خبر 6080016

دیگر خبرها

  • روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های مختلف فوتبال
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • تغییر جدید در پیراهن تیم ملی فوتبال ایران
  • تصویر یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • خبر‌های ورزشی ۲۶ فروردین چهارمحال و بختیاری