Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یووه و اینتر برای خرید کاستروویلی، هافبک فیورنتینا سخت تلاش می کنند تا او را بخرند. تاریخ انتشار: 17:35 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۰۶۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هافبک ایتالیایی فیورنتینا مدت‌ها است که توجه مسئولان اینتر و یونتوس را به خود جلب کرده است.

در همین خصوص گفت‌وگو‌ها بین اینتر و فیورنتینا مدتی است آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هنوز یوونتوس از رقابت کنار نکشیده است.

فیورنتینا می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر کاستروویلی را حفظ کند و بنابراین دوئل بین یووه و اینتر می‌تواند در تابستان ۲۰۲۱ به اوج خود برسد.

با این حالا ممکن است در تابستان ۲۰۲۰ هم این رقابت داغ دنبال شود.

بیشتر بخوانید: فاتح تریم به کرونا مبتلا شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیورنتینا یوونتوس اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار هفته سی و سوم سری A کالیاری و یوونتوس در استادیوم یونیپول داموس به مصاف همدیگر رفته‌اند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با ۶۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند. در سمت دیگر تیم کلودیو رانیری در رتبه دوازدهم ایستاده و در هفته‌های اخیر نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است.

در دقیقه ۸ بازی امشب اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی‌که بازیکنان برای ارسال ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه کالیاری جمع شده بودند، گاتی و یری مینا که یار یکدیگر بودند، پیش از ارسال توپ با یکدیگر درگیر شدند و همین باعث شد که لباس مدافع کالیاری کاملا پاره شود.

پس از لحظاتی داور به سراغ این دو بازیکن رفت و در مورد اتفاقی که پیش آمد به آنها هشدار داد. مینا هم به کنار زمین رفت و لباسش را تعویض کرد.

پس از دقایقی کالیاری توانست از روی نقطه پنالتی توسط جانلوکا گائتانو به گل برسد و در این دیدار مهم مقابل بیانکونری به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت